Het einde van het jaar is in zicht en dus ook het eindejaarsbal . Jij zit bij Nils in de klas en de jongens moeten een meisje mee vragen je zegt tegen je vriendinnen dat je zeker gaat ook al heb je niemand die mee gaat. Je hoopt eigenlijk dat Nils jou mee vraagt en je zegt dat ook tegen jou vriendinnen. Jij gaat terug naar jou les en Nils trekt jou even apart en vraagt aan jou: Elianne wil je met mij mee naar het eindejaarsbal je weet niet wat je moet zeggen en dan zeg je ja graag heel graag. Dan vraagt hij ook als jij zijn vriendinnentje wilt zijn? En jij zegt natuurlijk ja! Jullie lopen samen hand in hand verder de 2 lesuren zijn voorbij jij gaat meteen naar je vriendinnen en je zegt wat er gebeurt is ze willen je niet geloven. Dan voel je twee armen rond je middel en hoor je een stem zeggen hey schat de les was saai ik zat niet langs jou en Nils kust jou op je wang. Je vriendinnen zeggen Elianne jij hebt zo veel geluk! Jullie zijn een super mooi koppel. Na school ga jij met Nils een een paar vriendinnen van jou naar huis. Je vriendinnen vragen wat ga je aan doen je weet het niet ik denk een kleedje. Jullie splitsen en Nils gaat net jou mee jullie maken samen het huiswerk en dan zegt Nils weet je al wat je aan gaat doen? Jij zeg nee en doet je kleerkast open en zeg kies maar. Nils neemt een kleedje het is een super mooi kleedje voor een super mooi meisje zegt hij. Op het eindejaarsbal gaat Nils in eens weg op het podium staan en zegt: Lieve schat van mij ik hou super veel van jou ik heb iets voor jou dan komen Daan,Rein en owen ook op het podium staan en Daan zegt Elianne Nils is heel blij met jou dat merken wij als vrienden van hem aan hem en dan zingen ze stop the time. Nils kijkt de heletijd naar jou. Na het optreden ga jij en Nils dansen. Dan gaan jullie weg Daan,Owen en Rein komen ook terug mee jullie gaan samen naar Nils zijn thuis en hebben daar super veel lol. Nils kust jou en brengt jou dan naar huis Daan,Rein en Owen waren al weg.
Jij en Nils houden super veel van elkaar na twee jaar nog altijd evenveel

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen