Jij gaat met een paar vrienden van jou naar het stad. Je hebt ze al een tijdje niet meer gezien dus ben je er blij om. Als je in het stad ben beginnen jullie meteen te praten over mainstreet. Je vriendin vraagt aan jou: wie is jou favoriet en jij zegt: Rein. Je vriendin zegt tegen jou hoe kan dat die is zo lelijk en die kan niet eens zingen. Ja je dag is nu al verpest je gaat ff alleen op een bank je zitten in het stad. Dan hoor je een lieve stem zeggen wat doet zo een mooi meisje als jij hier alleen op een bank je in het stad. Je herkend de stem niet dan voel je twee armen rond je middel. Dan vraagt de jongen: vind je he erg als ik je gezelschap hou. Nu herken je de stem het is Rein Rein van mainstreet. Dan vraagt Rein nog eens is het erg als ik je gezelschap hou? Jij zegt nee ik kan gewoon niet geloven dat jij Rein van mainstreet bent. Dan zegt jij ik ben Kirsty. Jij gaat met Rein nog ff in het stad rondlopen. Dan kom je je vriendinnen tegen en jij zegt: tegen Rein sorry wil niet naar daar gaan gaan we niet de andere kant op? rein zegt: wat is er dan? Jij zegt normaal was ik hier met mijn vriendinnen en die lopen daar. Rein neemt jou hand vast en trekt jou mee in de richting van je vriendinnen. Je vriendinnen zeggen hey Kirsty kom je niet terug met ons mee je kwam toch met ons naar het stad. Jij zegt nee ik heb meer plezier met Rein dan met jullie. Rein kijkt naar jou en trekt jou naar hem toe en kust jou. Je vrienden staan er nog bij en dan lopen jullie door dan zegt Rein tegen jou: sorry dat ik jou kuste ik kan er niet tegen als ze tegen een vriendin van mij zo doen. Dan krijg je een bericht van je lief dat hij het uitmaakt. Je valt in het midden van het stad op de grond. Rein neemt jou op en draagt jou naar een bank je en legt jou daar neer en vraagt wat er is. Jij zegt eerlijk dat je lief het net uit gemaakt heeft. En Rein zegt hij is je niet waart je bent veel te goed voor hem. Jij zegt ik ga nooit iets met jou krijgen ik hou echt ook super veel van jou. Jij hebt net je grootste geheim gezegt. Rein zegt: je weet nooit als je droom uit komt en deze gaat zeker uit komen ik hou ook super veel van jou. Rein vraagt aan jou Kirsty wil je mijn vriendin zijn? En jij zegt natuurlijk ja. Je hebt in het stad nog vaak je vrienden tegen gekomen en jij en Rein lopen de hele tijd hand in hand. En elke keer als jij en Rein je vrienden tegen komen geeft Rein je een kus. Jou dag en die van Rein was echt geweldig.
Jj hebt nu al 6 maanden met Rein en alles is super tussen jullie jullie zijn blij samen

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen