ij hebt ruzie met je mama ja wilt weg dus ga je in het bos wandelen dan komt er een jongen en die zegt wat doet zo een mooi meisje hier alleen in het bos terwijl het aan het wenen is. Dan krijg je een bericht van je mama dat ze je nooit meer wilt zien dat je niet meer naar huis moet komen. Jij valt neer. Nils neemt jou op en gaat op een bankje zitten en legt jou hoofd op mij buik. Jij zegt dat je ruzie met je mama hebt en dat ze net zei dat ze je niet meer wilt zien en dat je niet meer naar huis moet komen. Nils zegt dat je mama heel veel van jou houd. Dan zegt Nils ik moet je iets zeggen ik...ik...ik jij onderbreekt Nils en zegt ja zeg het maar. Nils zegt Kelly ik vind je leuk. Jij zegt ik jou ook. Dan vraagt Nils Kelly wil je mijn meisje zijn? Jij zegt natuurlijk ja. Jij en Nils gaan samen naar je thuis en gaan in de zetel zitten. Dan komt je mama en zegt wat doe jij hier ik heb toch gezegt dat ik jou nooit meer wil zien. Jij loopt naar je kamer. Nils loopt jou achterna jij ligt op je bed en bent aan het wenen. En vraagt liefje wat ga je nu doen? Ik weet het niet ik wil gewoon weg. Nils zegt neem een paar kleren mee een paar jurkjes en je gaat met mij mee naar huis. Jij gaat met Nils mee. De eerste dag gaan jullie met een paar vrienden naar een feest Nils heeft jou een jurk aan laten doen en zegt schat nu zie je er mooi uit ma dat ben je altijd al. En dan kust hij jou heel onverwachts. Na het feest gaan jullie op het bed van Nils liggen jij bent moe en gaat op zijn buik liggen. Nils geeft je een kus voor je gaat slapen. Je walt in slaap terwijl je hoofd op Nils zijn buik ligt.
Jij het nu al 8 maanden met Nils en met je mama is alles terug op gelost door Nils hij is met je mama gaan praten en zij zegt dat NIls de ware voor jou is.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen