Foto bij Disorder 13.

You were warned... You are not alone... You are strong enough... You are not going to die... I promise. <3

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (34)

  • loveyou1D

    awh jou verhaal is echt heel erg super top! je moet niet onzeker zijn dat is echt niet nodig!

    1 decennium geleden
  • BrightSky

    D'ahww, zo moet je niet denken. Ik ken je niet, dat weet ik, maar ik vind je niet zielig of vervelend. Als je problemen hebt ben je niet meteen 'zielig'. Je gaat door een moeilijke periode en leeft nu nog, ik vind dat eerder moedig dan zielig. Ik vind dit verhaal geweldig, al is het wat voorspelbaar (wat ik overigens niet vind), ik vind het echt geweldig. Niet denken dat dit verhaal saai is, ik ben steeds vrolijk als er weer een nieuw stukje is.

    EN,
    Ik wil je dolgraag helpen. Vertel me hoe..
    ik zal je niet uitlachen, zielig vinden of whatever. Ik zal met respect met je om gaan, respect verdient iedereen. Als je in een moeilijke periode zit moet je het vertellen en uiten, als je het niet bespreekt met anderen vreet je jezelf op van binnen. Ik weet dat je dat al doet, tenminste, dat denk ik.
    Als je besluit naar mij een berichtje te sturen, ik weet dat ik pas 13 ben en ja ik weet ook dat dat jong is. Maar wat ik ook weet is dat leeftijd maar een nummer is en volwassenheid een keuze.

    Ik wil je dolgraag helpen, echt, denk niet dat je me verveeld/kloot/lastig valt als je me een berichtje stuurt. Want dat ben je niet.
    Dat ben je echt niet.

    Over het verhaal, ik vind het zo verschrikkelijk geweldig. Louis en Harry doorstaan ook een moeilijke periode in hun leven en zoeken liefde bij elkaar, een vriend, iemand om mee te lachen. Hoe Louis al wilt tongzoenen maar Harry daar awkward mee is.
    I love it.
    Echt waar,
    I love it.
    Het is alle kudo's waard, ik meen het! Dit verhaal is geweldig en ik wil dat jij dat wéet.

    1 decennium geleden
  • fungi

    Jouw verhalen zijn prachtig
    Ik heb zo veel respect voor je
    Ik weet dat dit een stomme reactie is maar ik hou gewoon zoveel van jouw en je verhalen

    1 decennium geleden
  • HipsDontLie

    babe I know ya feelings.
    Maar geloof me dit verhaal is goed. Gewoon omdat we graag allemaal over liefde lezen en zie.
    Wat zei ik nou net goed. ik bedoel perfect!
    Maar als je je echt niet fijn voelt bij het schrijven kunnen we je niet dwingen natuurlijk
    Maar ik ga echt huilen als je niet verder schrijft.
    En btw, wel eten he?

    1 decennium geleden
  • CrazyLove4

    NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO....< Die no was omdat ik het hele verhaal heb bij gelezen :(. I (L) your story! Please ga snel verder? :).

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen