Je zit bij Nils in de klas.En jullie zijn goed bevriend.Maar snap niet echt wat de leerkracht van wiskunde net in de les gezegt heeft.Jullie gaan naar de volgende les en onder weg ben je met Nils aan het praten.Hij vraagt hoe jij de les wiskunde vond en je zegt eerlijk dat je er niks van snapt.Dan vraag jij aan Nils hoe hij de les vond.Hij zegt dat het wel een fijne les was.En vraagt aan jou moet ik je anders het na school nog eens uit leggen? Je zegt dat dat heel fijn zou zijn. Jullie spreken na school af en Nils legt jou de les van wiskunde opnieuw uit. Dan vraagt hij snap je het nu wel? Je zegt da je het nu wel snapt. hij vraagt als je iets van de andere vakken niet snapt. maar daar snap je alles van hij zegt dan zal ik maar naar huis gaan. Jij zegt tegen Nils dat hij nog ff mag blijven als hij dat wilt. Hij antwoord dat hij dat heel graag wilt doen. Jullie gaan op je kamer zitten en praten een beetje. Jullie hebben bijden gevoelens voor elkaar maar weten dat nie. Dan vraagt Nils als je op iemand bent en jij antwoord heel eerlijk ja en jij? Hij zegt dat hij ook op iemand is en hij vraag aan jou op wie jij bent jij zegt dat je op hem bent en dan zegt hij dat hij ook op hou is.En hij vraagt het aan met jou en jij zegt natuurlijk ja!!! En dan spreken jullie elke dag af om samen te leren. en dan moet hij echt weg gaan hij geeft je nog snel een kus en dan gaat hij door. Hij belt jou om te vragen als jij ff naar zijt thuis wilt gaan om jou voor te stellen. Je mag gaan als je bij Nils zijn thuis zijt zegt hij mama en papa dit is mijn liefste schatje elina. De volgende dag is het school dus wil je optijd in je bed liggen. 's morgens word je wakker omdat Nils je wakker kuste. Hij vraagt als je met hem mee wilt lopen naar school en natuurlijk doen jullie dat.
En zo zijn jullie nu al dan een half jaar samen!Jullie zijn heel gelukkig met elkaar

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen