jij zit rustig in de les en je vriendin zit langs jou jullie zijn aan het praten over mainstreet en schrijven de heletijd vanalles op elkaars mappen. Dan komt de leerkracht ze was laat en ze zegt sorry dat ik zo laat ben er is een nieuwe leerling op school en die komt bij jullie in de klas. Jij ziet dat hij bond haar heeft. Hij komt binnen en jij en je vriendin zien dat het Daan van mainstreet is en je vriendin gaat een plaats voor je zitten. Zo dat Daan langs jou kan zitten en dat doet hij ook. Hij ziet da overal in je map Daan staat met hartjes rond. HIJ zegt hey ik ben daar en wie ben jij. JIJ antwoord hey ik ben Busra. De les is gedaan en Daan vraagt aan jou waar jullie nu les hebben maar het is pauze. Jij gaat naar je lokker om andere boeken te nemen en er loop een jongen tegen je aan en je boeken vallen uit je handen en je valt op de grond. Daan vraagt alles goed Busra? Je zegt jaja gaat wel en hij helpt je met je boeken op te rapen en dan helpt hij je terug op. Jullie lopen samen naar de volgende les. Daan neemt ineens je hand vast en fluistert in je oor ik moet je iets zeggen ik vind je leuk.Jij word heel rood en zegt ik jou ook en knijpt in zijn hand en zegt ik wil je nooit meer kwijt ik hou van je.Na school ga je naar je fiets en Daan loopt met je mee je ziet dat je band plat is en wilt je papa bellen. Maar daan zegt nee ik breng je wel thuis ga maar achter op mijn fiets zitten. Je doet je armen rond zijn middel. Daan zet je thuis af en vraagt je nummer je geeft je nummer en dan geeft hij je nog een kus. Even later krijg je een sms waar in staat: hey lieveke ik hou van jou wil je vandaag naar mijn thuis komen dan kan ik je voor stellen. Jij gaat naar zijn thuis en daar zegt mama en papa dit is Busra ze is het beste wat mij overkomen is ik hou van haar en jullie gaan naar zijn kamer. Daan zet wat muziek op en jullie gaan op zijn bed liggen jij gaat op zijn buik liggen en hij heeft zijn arm om je heen. Daan begint te zingen en jij valt in slaap. Daan vraagt aan zijn ouders als jij mag blijven slapen en het mag jij stuurt snel een sms en jij mag ook. De volgende dag word je wakker en fiets je samen met Daan naar school en je vriendin wilt niet geloven dat jij iets met Daan hebt en dan komt hij aan en geeft je een kus jullie worden heel rood. Dan gaan jullie samen je boeken halen. Na school gaan jullie in het park zitten. Jullie zijn onder tussen al bijna een jaar samen en jullie houden nog altijd even veel van elkaar jullie zijn samen heel gelukkig.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen