Jij en Daan zijn al van het begin van het jaar super goede vrienden. De volgende dag op school trekt Daan jou naar buiten. En zegt Kim ik moet jou iets zeggen ik euhm ik euhm en jij zegt ja Daan zeg het maar en Daan zegt ik ben verliefd op jou ik hou echt heel veel van jou en jij zegt ik ook op jou Daan. En Daan gaat op zijn knieën voor jou zitten en vraagt Kim wil jij mij vriendin zijn en jij zegt tuulijk Daan. Jullie lopen samen naar zijn thuis en als jij naar huis gaat loopt hij nog mee. Jij bent jou sleutel aan het nemen en voelt twee armen rond jou middel en draait jou om en Daan duwt jou tegen de deur en kust jou. 's Morgen word je wakker en zegt een stem goedemorgen schoonheid van mij. Het is zaterdag en mainstreet doet een twitcam en Daan vraagt aan jou als jij mee wilt gaan. Dus ga jij mee jij zit op Daan zijn schoot en op de chat zien jullie dat er ineens staat dat jij kei lelijk bent en Daan geeft jou een kus en de mainiacs die kijken sturen alleen maar haat tweets naar jou en Dan zegt Daan als ik Kim graag zie dan kan het mij niks schelen wat jullie over haar zeggen. En dan zie jij staan Daan en Kim zijn een kei mooi kloppen en jij zegt dat tegen Daan en jullie zeiden samen dank je wij zien elkaar ook heel graag en een paar mainiacs vragen als Daan jou een kus voor de cam wilt geven. En Daan doet dat maar je wist het niet en je valt om jullie zijn heel blij en gelukkig samen. Altijd als er iets te doen is met mainstreet vraagt Daan jou mee. Voor school maken jullie je huiswerk samen dan bij zijt thuis en dan bij jou thuis.
Jij en Daan zijn al 2 jaar samen en hopen zo nog veel jaren mee te maken als deze 2.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen