Rushainy met Rein
Jij gaat met een vriendin op woensdag na middag tennissen.Jullie doen dat elke woensdag het is een hobby van jullie. Als jullie op het tennisveld zijn moet jij opslaan. Er komen 4 jongens staan je hebt het niet meteen door. Jij zit met een liedje in je hooft en begint het te zingen. Het is stop the time van mainstreet je bent aan het zingen en de jongens komen op het tennisveld en zingen met je mee. Je hebt door dat het Nils,Daan,Owen en Rein zijn. Je word heel rood en loopt naar je vriendin. Dan vraag jij wat doen jullie hier en hoelang staan jullie daar al? Rein antwoord ik zag op jou twitter dat je vandaag met je vriendin kwam tennissen en we willen jou wat geluk komen brengen. Je weet niet wat je moet zeggen en loopt naar hun toe en je geeft ze één voor één een knuffel eerst Owen daarna Nils dan Daan en als laatste Rein hem knuffel je heel lang. Dan wil je je spullen gaan halen je vriendin is al weg en Rein trekt jou ff alleen. Hij zegt dat hij jou iets wilt zeggen en je gaat tegen een muur staan zo dat niemand jullie kan zien. Dan zegt hij dat ik wie heel vaak op jou twitter staan I LOVE YOU rein is dat echt zo? Jij antwoord heel eerlijk ja sorry als je dat niet fijn vind. Rein zegt nee ik vind het fijn zo een mooi meisje als jou dan vind het ik echt super dat je dat op twitter zet. Jij staat tegen de muur en Rein komt naar jou en dan kust hij jou. En vraagt Rushainy wil je mij meisje zijn? Natuurlijk zeg jij ja! Jij gaat je spullen halen. Jij en Rein gaan samen naar een pleintje je vriendin zit daar ook met de rest van mainstreet te praten jij en Rein lopen hand in hand. Je vriendin zit langs Daan op de bank. Daan trek jou vriendin op zijn schoot zo dat Rein kan gaan zitten. Rein zegt dat jij op zijn schoot moet gaan zitten en jij doet het ja hij is jou lief ook. Dan doet Rein een teken naar de rest van de jongens. Ze staan op en Owen en Nils nemen jou tas en die van jou vriendin. Jullie willen die terug maar Rein en Daan duwen jullie op de bank en halen een ketting uit hun zak. Daan geeft die van hem aan jou vriendin en Rein die van hal aan jou ze lijken op elkaar maar op jou ketting staat REIN en op die van jou vriendin staat DAAN. En dan geef jij Rein een kus.

Jij bent super blij met Rein en jou vriendin met Daan jullie hebben bijden la 10 maanden bij de jongens

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen