jij gaat met een paar vriendinnen naar de bios. Je zegt voor de grap dat Nils,Daan,Owen en Rein ook mogen komen. Als jullie daar aan komen zien jullie mainstreet staan en jullie beginnen te gillen. Jij ziet dat Nils naar jou aan het kijken is. Jij gaat naar hem en vraagt wat is er je kijk zo raar? En hij zegt ja naar super mooie meisjes blijf ik kijken. Jij bloost en draait je hoofd weg je ziet in het spiegelbeeld van je gsm en ziet dat Nils ook aan het blozen is.Jij vraagt wat ze hier komen doen en Daan antwoord je jij zei dat je met vrienden naar de bios kwam en dat wij altijd mee mogen en we hadden wel zin om mee te komen. En Owen vraagt welke film gaan wel kijken? Je vriendin zegt ja dat weten we nog niet wat willen jullie kijken? Zij zeggen allemaal gelijk maakt niet uit zo lang we maat bij jullie zijn. ALs jullie in de filmzaal zitten zit jij langs Nils en je vriendin en langs jou vriendin zit Daan. Het is een romantische film en jij legt jou hoofd tegen nils zijn schouder Nils geeft jou een kusje op je voorhoofd. Jij word heel rood en hebt het warm dus doe je je jas uit. Na de film ga jij en je vriendin nog even het stad in. Opeens voel jij twee armen rond je middel je kijkt achter je en ziet dat het Nils is. Hij gaat op zijn knieën voor je zitten en vraagt lieve lieve kelly ik ken jou nog niet zo lang maar ik weet nu al dat jij de ware voor mij bent wil jij mijn meisje zijn? En jij zegt natuurlijk ja.
jij en Nils zijn heel gelukkig samen jullie hebben het druk met school maar voor elkaar maken jullie heel veel tijd.
jij hebt nu als 3 jaar met NIls en dat gaat nog heeeeel lang zo zijn.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen