Jij zit bij Daan op school en jullie zien elkaar vaak tijdens de pauze maar je durft nooit bij hem te gaan staan als zijn vrienden. Na school hebben jullie dezelfde route naar huis dus jullie fietsen een stukje samen. Jij hebt op dinsdag turnen en Daan op donderdag. Dinsdag bij turnen gaan jullie eerst lopen en daarna vollybal. Lopen ging goed maat bij vollybal had jij het gevoel dat iemand naar jou aan het kijken was maar als jij achter je keek zag je niemand. Een paar minuten laten heb jij weer het gevoel dat iemand naar jou aan het kijken is. Je draait je snel om maar ziet alleen maar dat hij blond haar heeft. Je hebt je de hele dag niet kunnen concentreren op de les je dacht alleen maar wie het zou kunnen zijn. Tijden de pauze zie jij Daan jij denkt misschien was hij het wel nee hij zou nooit naar zo een lelijk meisje als mij kijken. Dan zie je dat Daan naar jou komt en hij zegt jij kan wel goed vollyballen. Jij vraagt aan hem was jij dat die aan het kijken was? en hij word rood en zegt ja. Na school wacht Daan op jou bij de fietsen jij komt aan en Daan zegt heej Chantal ik moet jou iets zeggen. Jullie fietsen naar het pleintje in de beurt en daar neemt hij jou op en zegt Chantal ik ben nu al bijna 3 maanden op jou. En dan vraagt hij lieve Chantal wil jij mijn meisje zijn? Jij zegt tuurlijk ja.
je hebt ondertussen al 9 maanden met Daan en jullie zijn nog altijd heel gelukkig met elkaar

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen