Je hebt ruzie met je vriendin en bent er ook nog eens achter gekomen dat de jongen waar jij op bent een lief heeft.Je weet echt niet meer wat je moet doen dus ga je even in het park zitten en je zet stop the time van mainstreet op misschien dat dat je gedacht op iets anders kan brengen. Je denkt dat je Daan ziet lopen met zijn lief. Nu voel jij een traan van je wang rollen je wilt hem weg vegen maar je voelt dat een warme hand het al doet je kijk op wie het is hij lijkt op Daan maar je ziet het niet goed omdat je nog tranen in je ogen hebt. Even laten zie je het oké het is dus echt Daan zijn lief staat daar heel alleen ze is ook aan het wenen. Je vraagt aan Daan wat er met zijn lief is Daan zegt welk lief ik heb geen lief meer. Jij weet niet meer wat hij zegt wat!? Waarom? vraag je aan Daan. Daan zegt euhm ja ik heb een leuker,mooie,liever meisje gezien. Jij denkt ja nu ben ik hem weetal kwijt zo ga ik hem nooit krijgen. En er rolt weer een traan over je wang Daan zegt je bent veel mooie als je lacht.Wat is je naam vraagt Daan aan jou. Sorry ik ben Sanne zeg je. Ik ben Daan krijg je als antwoord ja dat weet ik je bent echt super. Waarom zit er zo een mooi meisje als jij hier in het park op een bankje te huilen vraagt Daan. Ik heb ruzie met mijn vriendin en de jongen waar ik al zo lang op ben heeft een lief ik ga hem echt nooit krijgen zeg je tegen Daan. Daan zegt Sanne je moet gewoon in je dromen geloven dan komen ze ooit wel uit. Maar ken ik die jongen waar jij zo smoor op bent vraagt Daan. Ja je kent hem beter dan wie dan ook zeg je tegen Daan. Je ziet dat Daan diep aan het denken is maar hij komt er niet op. Wil je echt weten wie die jongen is vraag je aan Daan. Hij zegt ja ik wil het echt heel graag weten. Oké ik zal het je zeggen maar ik heb gewoon bang dat hij mij gaat afwijzen of we geen vrienden meer kunnen zij. Daan zegt ik weet zeker dat hij dat niet gaat doen zo een mooi meisje als jij en Daan vraagt wil je nu zeggen wie die jongen is? Je zegt ja ik ben al een tijdje op jou ik zal al weg gaan want ik weet dat jij mij niet wilt en dat we geen vrienden kunnen zijn zeg je. Je draait je om en wilt weg lopen Daan trekt jou terug en geeft je een kus.Dan vraagt hij is dat je antwoord ik vind jou ook leuk ik heb je al een paar keer gezien en vond je meteen super. Je weet niet wat je moet zeggen Daan vraagt aan jou lieve Sanne wil je mijn meisje zijn dan maak je mijn de gelukkigste jongen op heel de wereld? Je zegt natuulijk JAAAAA!!!! Daan loopt met jou mee naar huis.Jullie kijken daar samen nog een leuke film. Als Daan terug naar huis wilt gaan neemt hij nog iets uit zijn jaszak het is een klein doosje. Je vraagt waarom dat is Daan zegt euhm een kerst cadeautje. Je doet het doosje open er zit een ketting in met Daan zijn naam op. Je zegt ma nu heb ik niks voor u. Dat moet ook niet zegt Daan jawel ik wil jou ook iets geven. Dat jij mijn meisje bent is het beste cadeau van heel de wereld je kan mij met niks blijer maken. Daan moet nu echt terug naar huis gaan je geeft hem een knuffel en een kus. 's avonds krijg je een bericht. Er staat in lieve Sanne ik hou echt super veel van u je bent het beste wat mij is over komen ik wil jou echt nooit meer kwijt ik kan leven zonder jou xxxDaan. Je stuurt terug schat ik hou ook van jou ik wil jou ook nooit meer kwijt.
Jij en Daan zijn super gelukkig samen jullie houden nog even veel van elkaar als in het begin.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen