Je wilt heel graag dat je bij Nils kerst kan vieren. Je bent er met je beste vriendin over bezig en jullie linken Nils. Je vriendin zegt Nils op kerstdag moet je naar Kelly haar thuis gaan. En ze had je aders er bij gezet Nils is online maar reageert niet op jullie tweets. Het is kerst en er komen een paar vrienden van je ouders bij je thuis ze hebben geen kinderen van jou leeftijd dus moet jij je met je broertjes bezig houden maar dat wil je dus echt niet doen. Je zet de wii aan voor je broertjes even later gaat de bel. Jij gaat de deur open doen. Je ziet dat het Nils is en je vraagt wat hij komt doen. Hij zegt ja je wou toch zo graag dat ik met jou kerst kom vieren hier ben ik dan. Jullie gaan in de zetel zitten. Even later zeg je tegen je ouders dat je even met Nils naar boven gaat. Je had iets voor Nils omdat hij jou idool is je geeft het af en gaat bij hem op jou bed zitten. Hij kijkt jou aan en jij hem hij komt dichter bij en kust jou. Je kijkt hem aan omdat je het niet had verwacht. Hij zegt sorry ik liet mij even gaat het was echt niet de bedoeling. Je zegt dat het niet erg is en je gaat tegen hem liggen wand je het een beetje hoofdpijn van al dat geroep van je broertjes. Je valt in slaap na een tijdje roept jou mama op jou. Nils zegt Kelly je mama roept jou en hij geeft jou een kusje op je voorhoofd. Als je terug in je kamer bent zie je Nils niet meer op je bureau ligt een briefje met lieve Kelly je bent echt super ik ken je net maar toch iets vragen kijk eens achter jou. Nils zit geknielt achter jou en zegt lieve lieve Kelly ik ken je nog maar net maar ben nu al stapel op jou wil je mijn vriendin zijn? Je zegt ja tuurlijk. Jou kerst is echt geweldig. Nils moet naar huis gaan je loopt even mee naar de deur. Nils geeft jou een kus en gaat dan naar huis voor hij weg gaat zegt hij nog snel. Schat ik hoop dat ik jou snel terug zie.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen