Ik ben gisteren met mijn beste vriendin en mijn lief naar een fuif geweest. Mijn lief is de hele tijd met mijn beste vriendin aan het flirten en ze zeggen niks tegen mij. Ik zie aan paar vrienden van school en ik ga even bij hun staan. Later zie ik dat mijn ouders mijn bijna komen halen ik had iets gedronken ma ik was net niet dronken. Ik ga naar de plaats waar mijn ouders mij komen halen. Als ik thuis ben ga ik meteen slapen. De volgende dag heb ik ruzie met mijn mama omdat zij vind dat ik te veel gedronken had. Papa is werken dus daar heb ik geen last van. Ik vraag aan mijn jongere zus als zij mee wilt gaan naar het park ma ze wil niet mee omdat het buiten aan het regenen is. Ze mag ook niet mee van mama. Mij maakt het echt niks uit dat het regent ik wil ff weg dat ik ff kan denken over alles wat er gisteren avond is gebeurt. Ik zit op het bankje en er komt een jongen aan ik hebt een beetje aan huilen. Hij zegt wat doet zo een mooi meisje als jij hier in het park op een bankje terwijl het regent en ze aan het huilen is. Ik zegt dat ik ruzie met mijn mama omdat ik gisteren naar een fuif ben geweest en mijn lief daar met mijn beste vriendin aan het flirten was. En ik heb wat gedronken ik was net niet dronken maar mijn mama was kwaad omdat dat de eerst keer was dat ik weg ging. En ik begin te huilen De jongen neemt mij vast en zegt het komt allemaal wel goed oei ik weet jou naam niet eens hoe noem jij? Ik ben (J/N) De jongen zegt ik ben Owen en jij hebt een mooie naam. Dank je zeg ik snel jij hebt ook een mooi naam. Owen zegt kom (J/N) wij zullen vandaag eens iets leuks gaan doen dan denk je niet meer aan wat er gisteren is gebeurt. Ik heb een super dag met Owen gehad vandaag later vraag hij mijn nummer en hij vraagt lieve (J/N) het was vandaag zo fijn met jou wil je voor altijd in mijn leven blijven wil je mijn meisje zijn? Ik zeg jaaaaa Owen brengt mij naar huis en gaat met mijn mama praten hij heeft er voor gezorgd dat alles terug goed is. Ik ga even naar boven als ik terug beneden ben zegt Owen tegen mij schat alles komt terug goed met je beste vriendin ik zal er wel voor zorgen. Ik geeft hem een knuffel en een kus. Hij zegt nog snel lieve (J/N) ik hou echt super veel van jou ik wil jou niet kwijt. Ik wil jou ook niet kwijt schat ik hou van u zeg ik er snel achter.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen