Ik gaat op vakantie ik wilt echt niet ik dacht dat ik deze vakantie je vriendin kon zie die ook een mainiac is. Nee dat zal er niet in zitten voor deze vakantie ik wil echt niet mee. Mama mag ik thuis blijven? Vraag ik aan mijn mama. Nee je gaat nee ik ga je geen 2 weken alleen thuis laten. zegt mijn mama . Ma ik wil echt niet mee. Ik ga mijn tas toch maar klaar maken wie weet gebeurt er nog iets of kom ik er een leuke jongen tegen. Marjon kom je we gaan vertrekken hoor ik mijn mama roepen. Ik zet mijn tas beneden en zet even op twitter pfff mee op vakantie wil echt niet hoop dat ik wifi heb dan heb ik toch iets te doen die 2 weken. Als ik bij het hotel ben lopen er 2 jongentje ook binnen ik hoor iemand roepen Same en Jorn blijf nu toch eens hier. Ik denk zo noemen Daan zijn broertjes ook ma dat zal niet dat hij hier ook is. Ik help mama en papa even met alle tassen naar de kamer brengen. Ik ga even wat rond lopen en kijken als ik wifi heb. Ik heb wifi kan ik toch iets doen in die 2 weken ik zet meteen op twitter yes wifi wat moet ik er 2 weken zonder dat overleef ik anders nie. Dan zie ik een blonde jongen lopen hij doet mij aan Daan van mainstreet denken ma dat kan niet hij ging niet op vakantie zei hij op twitter. Ik ga terug naar de kamer vraag aan mijn ouders als er een zwembad is ik heb het veel te warm wil even in het water gaan. Ze zeggen dat er een zwembad is gelukkig. Ik doe mijn bikini aan en ga naar het zwembad. Ik zie weer die blonden jongen hij roept Sam en Jorn blijf nu toch eens hier. Ze komen naar mij toe en knuffelen mij zo lief maar ik ken ze niet eens. De blonden jongen komt naar mij oké het is dus echt Daan. Hij zegt sorry als ze een meisje zien van mijn leeftijd doen ze dat altijd meestal vind ik het wel erg maar nu dus niet. Ik ben Daan en jij bent? Ik ben Marjon en dat jij Daan bent dat weet ik. Een mainiac dus zegt Daan. Ja tuurlijk zo een geweldige jongens als jullie daar moet je gewoon fan van zijn. Zeg ik. Ik dacht dat je niet op vakantie ging zeg ik tegen Daan. Jawel maar wou gewoon niet dat alle mainiacs het weten dus wil je het ook niet op twitter zetten? Tuurlijk niet als jij dat niet wilt dan doe ik dat niet. zeg je maar mag ik het mijn beste vriendin zeggen ze zal het ook niet op twitter zetten ik hoop wel dat ik haar eens kan zien? Ja als jij haar vertrouwt dan doe ik dat ook zegt Daan. Daan vraagt als in wel hotel ik zit. Ik zeg gewoon dat en wijs het aan. Ik ook in welke kamer? vraagt Daan. Euhm kamer 267 en jij? Vraag ik. Ik zit in kamer 268 met Sam en Jorn en mama en papa in kamer 669. Dat is naast mij daarmee dat ik jou hoor roepen op Sam en Jorn. Ik ga even naar mijn kamer mama en papa hebben mij misschien nodig wij gaan zo ergens eten moet mijn jurkje aan doen. zeg ik tegen Daan. Ik loop wel even mee moet mijn andere kleren ook aan doen wij gaan ook nog iets doen vandaag. Zegt Daan. En wij lopen samen met Sam en Jorn naar het hotel Daan neemt mijn hand vast ik word rood en jij de andere kant op. Oké hier is mijn kamer zeg ik tegen Daan en hij geeft mij een knuffel ik kijk in zijn ogen en hij in mijn. Hij komt dichter en geeft mij een kus ondertussen steekt hij een briefje in mijn hand. Er staat zijn nummer op. Ik doe mijn jurkje aan en ga met mijn ouders de kamer uit Daan staat in de gang en ziet ma hij komt naar mij en draait mij rond wou jij ziet er mooi uit. zegt Daan ik begin te blozen ik geef hem snel een knuffel moet echt door gaan sorry. zeg ik snel tegen Daan. Ik ben in het restaurant met Daan aan het sturen. Zo stom dat hij nu moet bij mij is denk ik. Als ik terug in het hotel bent stuur ik Daan een sms dat ik terug in het hotel ben. Hij zegt oké ik ook wil je ff komen moet je iets vragen. Mam mag ik even naar Daan gaan dat is de kamer naast ons? Vraag ik. Ja is goed niet te lang weg blijven. zegt ze. Daan staat al voor de deur. Hoi Sam en Jorn zeg ik als ik binnen ben. Hio Marjon zeggen ze. Daan vraagt als ze even weg willen gaan dat hij mij iets moet vragen. En ze gaan even weg. Oké het is misschien raar maar ik wil het toch vragen. Marjon ik ken je pas van vandaag maar wil je mijn meisje zijn je bent echt super? JAAAAA zeg ik heel blij. Daan kust mij. Mijn vakantie is helemaal geweldig na de vakantie heb ik nog veel contact met Daan en zijn we nog altijd samen we zijn gelukkig samen.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen