Je hebt met een vriendin afgesproken om naar de manege te gaan. Je zegt tegen je mama dat je naar de manege gaat. je loopt de deur uit en neemt je fiets als je bij de manege bent zie je dat Lisa er al is. je loop naar de stallen je ziet Frodo staan en loopt even naar hem toe. We gaan zo rijden ik ga even naar Lisa. Als je Lisa gevonden hebt geef je haar een knuffel je hebt haar al een tijdje niet meer gezien. Ga je mee rijden? Vraag je aan Lisa. Nee sorry heb me gisteren pijn gedaan en kan een tijdje niet meer rijden. Oké vind je het erg als ik Frodo even ga halen om te rijden? Nee helemaal niet ik ga weg even aan de kant staan. Als je Frodo wil gaan halen loop je tegen een jongen aan. Sorry was even niet aan het opletten. Maakt niet uit zo erg is het toch niet. Sorry ik vergeet me voor te stellen ben Leoni. Leuke naam ik ben Owen. Je kijkt even naar de jongen. Ja jij bent Owen van mainstreet echt zo sorry dat ik tegen je liep ik was even aan iets anders aan het denken. Een mainiac dus en dat maakt echt niet uit dat kan gebeuren. ik ga even mijn paard halen. En je loopt naar de stal van Frodo. Je doet het hoofdstel om en loop naar de piste. Lisa staat aan de kant van de piste later zie je dat Owen ook naar je aan het kijken is. Je begint een beetje stress te krijgen omdat Owen aan het kijken is je vind hem namelijk heel leuk. Frodo begint te bokken en je valt van hem af Lisa en Owen komen naar je toe gelopen. Lisa neemt Frodo vast. Leoni gaat alles goed?vraagt Owen aan je. Ja heb alleen een beetje hoofdpijn. En ja probeert recht te staan maar je valt weer op de grond. Ik ga Frodo wel even op stal zetten. Zegt Lisa. Ik ga wel mee. zeg je. Nee jij blijft hier ik kan dat wel alleen zo ver is het niet. Zegt Lisa. Kom dan draag ik je even naar het cafetaria dan ga je daar maar even op een stoel zitten. Owen neemt je op en draag je naar het cafetaria. Gaat het wel Leoni je ziet er niet zo goed uit? Vraagt Owen. Ja het gaat wel echt waar. Als Lisa weer bij ons is gaat Owen wat drinken voor ons halen. We praten even en dan vraagt Owen je nummer. Je geeft je nummer als jullie drinken op is moet Owen naar huis gaan. Lisa en ik blijven nog even op de manege even later gaat mijn gsm af ik kijk een bericht van een onbekend nummer Ik bekijk het bericht even het is van Owen. Hoi lieve Leoni ik hoop dat je al wat minder hoofdpijn hebt. Het was echt leuk om je te ontmoeten ik hoop dat we elkaar snel weer zien X Owen. Je stuurt een bericht terug: Hoi Owen ja het gaat al wat beter met mijn hoofdpijn. Het was ook leuk om jou te ontmoeten en ik hoop ook dat we elkaar nog eens kunnen ontmoeten het was vandaag echt fijn met je dank je X Leoni. Jij en Lisa lopen nog even naar het speeltuintje in de buurt. Als jullie daar zijn zie je Owen met zijn zusje Fay zitten. Je loopt stil naar Owen en geeft hem een knuffel. Hoi Owen. Hoi Leoni en Lisa. Jij en Owen zijn rustig aan het praten. als jij en Lisa weer naar huis willen gaan trekt Owen je even alleen en zegt: Lieve Leoni ik ken je pas vanaf vandaag maar je bent echt een super lieve meid. En je bent speciaal voor me. Euhm ik weet niet hoe ik dit moet zeggen. Ik zal het maar gewoon zeggen. IK vind je echt leuk en niet gewoon leuk maar leuk leuk. Dus Leoni wil je mijn meisje zijn nu en ook voor altijd ik hou echt super veel van je? Tuurlijk wil ik dat. En Owen geeft je een kus deze dag zal ik nooit meer vergeten zegt Owen.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen