Hoi, leuk dat je mijn blogs leest! liefs Koningen Susan!!!

Ik zat laast een gewoon een mode blaadje te lezen toen me op viel dat ik er steeds vaker in sta. Oke. dat is misschien normaal. Maar ik word er gek van. Elke outfit die ik draag word bekritiseerd. Meestal vind ik zulke dingen niet erg, maar de laatste tijd begint het vervelend te worden! Niets dat ik draag is goed! Gelukkig begint de narnia FASHION week! Ik heb zo'n zin om te gaan shoppen!! Net als ieder meisje dat in Narnia leeft waarschijnlijk. Gelukkig heb ik mijn vriendinnen. Anders zou ik er niet naartoe durfen. Ik weet zeker dat er veel pers zal zijn. Die zal mij natuurlijk weer interviewen! en dan kan ik niet shoppen!! Dus zijn er mijn vriendinnen om me mee te trekken zodat ik toch iets leuks koop. Laats zag ik een Jurk. Zij heet Sweet You van de New Narnian. Ik ga hem zeker kopen en ik wil iedereen vragen om hem te kopen! Hij is namelijk deel van de Sweet serie. Een mileu vriendelijke serie kleding om het Narniaanse bos goed te houden. Dus meiden van Narnia. Ik vraag 2 dingen: 1 laat mij met rust als ik shop, want anders heb ik niet zo'n fantastische dag.2 Koop de Sweet You jurk! Groetjes van de Fashoin week fan Susan!!

Reageer (1)

  • S

    Haha, ik wil ook naar Narnia! en dan koop ik ook zo'n jurk :D

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen