Foto bij ~Harry Styles

Hier is een Harry pov. :DD Yaaay :d mij niet opeten want het is niet zo goed ;d maar hier is een nieuw stukje voor mijn panda's :d

De deur was nog maar net toe en Zayn stond al recht. Wat had hij opeens met haar. Ik trok het mij niks aan en draaide me om naar Louis. 'Wat gaan we doen?' Vroeg ik. 'Niks.' Zei Liam. 'Ik had niks aan jou gevraagd.' Zei ik verbaasd. 'En toch geef ik antwoord.' Zei hij bot. Wat had iedereen ineens tegen mij. Ik zuchtte en draaide me om naar Louis. 'Man je weet echt niet wat je doet eh.' Zei Zayn die ineens zeer dicht stond. Ik keek hem raar aan. 'Wat doe ik dan?' Vroeg ik verbaasd. Zayn keek me met grote ogen aan. 'Serieus? Zie je niet hoe je haar kwetst?' Vroeg hij en kwam dreigend op mij af. Zijn we nu nog altijd over dat kut wijf bezig. 'Man maak je niet druk. Ze praat niet. En trouwens waar bemoei je je mee. Ik doe tegen haar hoe ik wil.' Zei ik bot terug en rechtte mijn rug. 'Zal wel.' Siste hij in mijn gezicht. 'Niet zo'n toon tegen mij eh.'
'Hier de jongste zal het eens zeggen eh.' Siste hij in mijn gezicht. Ik balde mijn vuisten. 'Drijf het niet te ver Malik.' Zei ik waarschuwend. 'Wat anders?' Vroeg hij spottend. 'Dit.' Siste ik en gaf hem een klap op zijn oog. Hij viel neer en hield zijn hand op zijn oog. 'Harry ben je helemaal gek.' Siste Liam. Ik sprong op Zayn. Niet luisterend naar Liam en begon hem nog meer te slagen. Ik voelde 2 sterke armen rond mijn middel die me naar achter trokken. Zayn zat er helemaal onder het bloed. Ik zelf had maar één rake klap gekregen, nu had ik een bloedneus. Ik werd mee getrokken naar de keuken. 'Ben je niet snugger?' Vroeg Louis. Hij pakte een doekje en dopte op mijn neus. 'Laat het gewoon.' Zei ik. Hij haalde zijn schouders op. Ik hoorde in de living Zayn roepen. 'Jullie zijn allemaal nonsens, laat jullie hersenen eens controleren. Zieke mensen!' Riep hij en niet veel later hoorde ik de deur dicht vallen. 'Daar zijn we ook al vanaf.' Zei ik lachend. 'Styles.' Siste Louis. Ik draaide met mijn ogen en ging naar de living. Op de vloer lag een beetje bloed. Liam stond er maar wat naar te kijken en Niall ja die was nergens te bespeuren. 'Waar is Zayn?' Vroeg Louis. 'Weet ik niet, hij is weg omdat ik zei dat hij je moest laten doen en dat Amy niet belangrijk is om ruzie te maken.'
'Goed gezegd, Liam' Zei ik en ging op de zetel zitten. Ik was zeer zelfvoldaan. En morgen ging ik nog maar eens met T.Y. praten.

Reageer (2)

  • Chasing1D

    OMg, why Harry ;O

    1 decennium geleden
  • LeMeLoves1D

    klsdfkselkfjlqzmefsqhehlefh!!
    leflskfslkfseififlksdklsfsdsklfskldfsklflskflksf!!
    stomme asshole is harry!!!! i hate him in this story! snel verder! xxxxx

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen