Hoofdstuk 2 staat erop ! Snel lezen dus !!!!

Gisella:
Over 10 minuten komen Sarah en Yasmine me ophalen, we gaan op kamt met Elisa en nog 4 anderen. Ik heb er acht in in, oh de bel gaat al ik ren naar de deur en geef ze allebei een knuffel, pak me spullen en zeg me ouders gedag. Ik heb een nieuwe foto van mainstreet zeg ik als we weg rijden. Laat zien zeggen ze tegelijk. Omg kijk hoe sexy Nils erop staat zegt Yasmine. Heb je Daan gezien, die kijkt echt zo cute he wauw zegt Sarah. Nee, Rein dan zeg ik die staat er gewoon echt perfect op! Meiden we zijn bij Elisa zegt de vader van Sarah.

Elisa:
De bel gaat het zijn Yasmine, Sarah en Gisella. We gaan op kamp met nog 4 anderen, er hebben zich best weinig mensen opgegeven 2 keer een groep van 4. de bel gaat nog een keer, oh shit, ik koooooommmm. ik geef ze een knuffel en ga met me spullen in de auto zitten. Gisela heeft een nieuwe foto zegt Sarah. vast van mainstreet denk ik, laat zien, en ja hoor het klopt. omg Owen is echt zo knap he. en ze beginnen alle drie te lachen, waarom lachen jullie? we wisten gewoon dat je dat ging zeggen zegt Yasmine. dat gezicht wat ze daarbij trok was echt zo grappig dat we alle vier de slappe lach kregen.

Reageer (7)

  • ohlizzje

    snel verder plzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz xx (+ABBOZZZZ)

    1 decennium geleden
  • UrWishhx

    Haai , Ik vind je story echt heel leuk ! en ik wil natuurlijk weten of je nog doorgaat?

    xx Liefs + Abo

    1 decennium geleden
  • FroukjeMSx

    Komt er nog meer?

    1 decennium geleden
  • Reinlicious

    Hihi, okee;D

    Deze story is echt leuk!<3

    1 decennium geleden
  • MS123456

    Leuk snel door xxx

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen