Geen zin/behoefte om de brief na te lezen.
Ik hoop dat deze in één keer duidelijk is.. En dat het een beetje een samenhangend verhaal is....

Voor degene die het vorige hoofdstuk niet snapte en de nieuwe aangepaste versie nog niet hebben gelezen...
Ik heb hem aangepast zodat het allemaal duidelijker is..

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (8)

  • TomKBitch

    wow dat stukje maakt een mens echt stil ...
    dit is echt niet normaal.
    moest dit mij zijn ...
    die kerl was er echt nie goe van geweest,
    kbedoel moest ik een brief moeten schrijven ... het zou zekr niet zo rustig zijn !!
    het enige wat uit mijn mond zou komn is alleen maar gevloek !

    ik ben vandaag iets te wetn gekomn ... (kzeg het sebiet in pb) ^^
    kbn der ook nie goe van :S

    snel verder !!
    xx Dymm

    1 decennium geleden
  • Nelinuh

    Wat een heftig stuk!
    Wel super mooi geschreven.

    Snel verder

    Xx

    1 decennium geleden
  • JustMe95

    Ik moet heel eerlijk zeggen dat ik zwaar respect voor haar heb,
    Als ik zo'n brief had geschreven had het niet zo netjes, maar met heel veel scheldwoorden geweest.

    Het is heel mooi geschreven en voor de rest...?
    ben ik er stil van :|

    1 decennium geleden
  • ProudAlien

    Wauw, M.
    Met dit hoofdstukje heb je me echt geraakt, echt een hel. Wát een vreselijke lul is dat, ik heb kippenvel. Wat knap dat 'ze' deze brief schrijft aan haar oom, het is goed voor haar dat ze het zelf op papier durft te zetten, en zo hopelijk haar oom op een plek lager dan de stoeprand zet.
    Ik hoop dat deze brief haar helpt met haar verwerking van alles wat ze heeft meegemaakt, dat ze werkelijk kán gaan genieten, eindelijk kan beginnen met haar leven.
    Wat erg, die februarimaand, ik kan je niet zeggen; ik snap het volledig(want ik heb dit niet meegemaakt), maar ik kan je wel zeggen, Gebruik die kracht, die je nodig hebt voor het afsluiten, M.
    Je verdient het.
    Echt heel mooi geschreven, heftig deeltje ook. Doe rustig aan met schrijven, op jouw eigen tempo, oké?
    (flower)

    1 decennium geleden
  • Inviolable

    Wauw. Heel mooi geschreven!
    Ik ben er gewoon stil van ;x.

    Ga je snel verder?
    x

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen