Ik heb wat dingen aangepast en toegevoegd omdat het niet voor iedereen duidelijk was..
Aangezien ik op deze flashback later niet meer terug kom (dit hoofdstukje is eigenlijk puur voor mijzelf en niet echt van toegevoegde waarde voor het verhaal op dit moment) heb ik besloten het hoofdstuk maar even aan te passen..
Sorry, soms als je vanuit je herinneringen moet schrijven vergeet je nog we eens dat de anderen niet alles weten en niet alles kunnen aanvullen

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (10)

  • TomKBitch

    zo erg ...
    wel goed dat je ouders er tog achter gekomen zijn ...
    kvind dit zo erg !
    kbegrijp wel dat je verjaardag nooit meer het zelfde is !

    snel verder ^^

    xx Dymm

    1 decennium geleden
  • FallingFaith

    wauw.... jeetje
    please snel verder!

    1 decennium geleden
  • MrsGrey

    toch gefeliciteerd mion
    ; )

    1 decennium geleden
  • Raveness

    Ik ben blij dat het kwartje eindelijk was gevallen bij de ouders..
    Maar het neemt niet weg dat dit helemaal niet makkelijk te verwerken is.
    Natuurlijk hoop ik wel dat je doormiddel van het schrijven van dit verhaal het uiteindelijk een plek kan gaan geven.
    Makkelijk gelul van een ander uit, maar het is iets wat ik wel hoop.
    Zodat je verder kan in je leven en vooruit kan gaan kijken naar je toekomst...

    XXXXX Sandy,

    1 decennium geleden
  • amber28

    (Hier een stille meelezer)
    Heey

    Je wilt het niet maar gefeliciteert met je verjaardag :)

    Xxxxx

    Super verhaal schrijf je echt waar erg heftig maar mooi en pakkend geschreven!!!!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen