Toen ik thuis kwam nam ik eerst al de glazen vanuit de woonkamer en bracht ze naar de keuken. Ik keek in de koelkast zodat ik kon beslissen wat ik vanavond ging klaar maken tot ik 2 handen op mijn heupen voelde. Ik draaide me op en Louis deed de koelkast dicht en duwde me er tegen. Hij drukte zjn lippen stevig op de mijne en daarna gaf hij kusjes in mijn nek. Ik nam zijn hand vast en trok hem mee naar boven. Ik kuste hem en duwde hem op bed. Al snel lagen onze kleren op de grond. Ik kuste Louis terwijl hij mijn borsten masseerde. Toen we elkaar een beetje wild gemaakt hadden ging hij met een stoot in me. We begonnen allebei te kreunen. Louis begon harder te stoten en ik drukte mezelf dieper in de matras zodat ik alles beter zou voelen.
'Ik kom!' riep Louis plots.
'Ik ook.' zei ik zuchtend.
Louis en ik kwamen samen klaar en hij ging uit me en ik liet me op zijn borstklas vallen en wreef over zijn sixpack.
'Ik zie je graag.' fluisterde ik in zijn oor.
'Ik jou ook.' zei Louis.
We kleedden ons terug aan en gingen naar beneden. Ik zat aan de tafel op de laptop tot ik plots een kussen tegen mijn hoofd kreeg. Ik keek naar Louis.
'Yes geraakt.' zei hij blij. Ik raapte het kussen op en smeet het terug. Toen hij het kussen wou opvangen viel hij achterover uit de zetel.
'Auw!' riep hij luid.
'Liefje?' vroeg ik bezorgd en liep naar hem.
Ik ging op mijn knieën naast hem zitten.
'Aaauuww.' zei Louis en wreef over zijn rug en hoofd.
'Sorry liefje sorry.' zei ik bezorgd en verdrietig.
'Grapje!' riep hij luid en begon te lachen.
Ik ging op hem zitten en begon met het kussen te slaan. Louis nam ook een kussen en we begonnen te mikken op elkaar en we begonnen allebei luid te lachen en te roepen.
'Mama en papa zijn toch kleine kindjes ehj.' zei Harry plots.
'Ow sorry, we hadden iets uit te vechten.' zei Louis en knipoogde naar me. Ik pakte Noa op en ging in de zetel zitten.
'Ga je bij Harry gaan slapen?' vroeg ik.
'Ja.' zei Noa blij.
'Ok, ik ga je spullen halen.' zei ik en ging naar boven. Ik stak alles in een zak en ging daarna terug naar beneden.
'Mama, ik ga frietjes eten!' riep Noa blij.
'En mama?' vroeg ik.
Noa keek naar Harry en hij knikte van nee.
'Nee.' zei Noa lachend.
Mama en papa eten wel iets anders.' zei ik.
'Harry gaan we vertrekken?' vroeg Noa.
'Ja.' zei Harry.
Noa kwam mij en Louis een dikke kus en knuffel geven.
'flink zijn ehj.' zei ik.
'Ze is altijd flink ehj.' zei Harry.
'Tot morgen kleine meid.' zei ik.
'Tot morgen.' zei Noa.
Ik ging mee tot aan de deur en zwaaide nog eens naar Noa. Daarna ging ik terug naar binnen voor een gezellige avond met Louis.

Reageer (1)

  • misslola

    noa is zo cute xx

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen