Foto bij 71.

FRIDAY 21 MARCH

Elena Johnson

Het was prachtig weer, zelfs voor Engelse begrippen. Het landhuis was prachtig versierd met bloemen en er waren een hoop gasten voor Niall en Zayn. Ik droeg een lichtroze strapless jurkje, dat rond mijn lijf fladderde en tot mijn knieën. Mijn buik was inmiddels al enorm, als vond Niall dat ik overdreef. Mijn haren waren gekruld en vielen losjes over mijn blote schouders heen. Zayn stond zenuwachtig op zijn benen te huppen, wachtend op Niall, die samen met zijn vader binnen zou komen. Naast Zayn stonden Louis, Liam en Harry. Naast mij stonden Lissa en Lauren en Zayn's zusje. Toch had ik de belangrijkste taak, de ringen. Om de minuut voelde ik of ik het doosje nog wel had. 'Elena...' Ik keek op toen ik iemand mijn naam hoorde fluisteren. Louis keek me aan. 'Wat?' mimde ik terug. 'Relax, het komt echt wel goed.' Op dat moment begon het bandje in de hoek te spelen en kwam Niall samen met zijn vader de kerk binnenlopen. Ik keek naar Zayn, de blik in zijn ogen zei dat Niall echt de ware voor hem was. In Nialls zeeblauwe ogen was precies hetzelfde af te lezen. Ze waren gewoon voor elkaar gemaakt, daar was ik van overtuigd. Zayn stak zijn hand uit naar Niall, die hij maar al te graag aannam. De priester begon te praten en met een glimlach op mijn gezicht luisterde ik naar hem. Voor ik het wist werd er naar de ringen gevraagd. Ik zette enkele stappen naar voren en gaf de priester het doosje met de ringen. De jongens gaven elkaar het jawoord en mochten elkaar daarna kussen. Na de kus tilde Zayn Niall in een handige beweging op en droeg hem naar de andere ruimte van het landhuis, waar de receptie werd gehouden. Louis pakte mijn hand en samen liepen we achter de jongens ze. Ze waren gewoon getrouwd. Ze waren voor altijd met elkaar verbonden. Ik liep al snel naar Niall en Zayn toe om ze beide te feliciteren. Ze straalden helemaal, en ik werd gewoon vrolijk door naar de twee mannen te kijken. Al vrij snel trok Louis mij mee het podium op. We hadden via skype een lied geschreven en geleerd, en nu was het moment om te kijken of liedjes schrijven via skype een succes was of niet. Ik nam plaats achter de piano en Louis pakte een gitaar vast. Hij ging achter de microfoon staan en vroeg om stilte. 'Niall is voor Elena vanaf het eerste moment haar beste vriend, en ik weet hoe belangrijk hij voor haar is. Zelf ben ik ook steeds meer van de blonde Ier gaan houden. Hetzelfde geld voor Zayn. Hij is een van mijn beste vrienden, ook van Elena, en we zouden beide niet weten wat we zonden jullie moesten. Jullie bruiloft was, is, een prachtige gebeurtenis, en Elena en ik willen het graag nog specialer maken door een zelfgeschreven liedje. Het is geschreven via skype, dus vergeef ons als het niet helemaal klink.' Er steeg wat gelach op in het publiek. Louis ging op de kruk zitten en telde zachtjes tot drie. We begonnen beide de spelen en op het juiste moment viel ik in. Samen met Louis zong ik heel het liedje, en eigenlijk klonk het verbazingwekkend goed. Toen we klaar waren kregen we een enorm applaus, wat me liet blozen. Ik klom het podium af, waar ik meteen werd aangevallen door Niall. 'Dat, was prachtig, Elena. Echt waar! Het is echt het mooiste cadeau van de dag,' zei hij. Ik glimlachte. 'Ik moest iets speciaals geven aan jou, aan jullie.' 'Dat is gelukt. Wil je het voor me opnemen? Voor mij. Zodat ik het vaker kan draaien?' Ik knikte en glimlachte. 'Beloofd!'

Reageer (4)

  • IrishNialler

    ABO echt zo'n freaking awesome verhaal, ik heb er een aantal dagen over gedaan maar wauwie

    1 decennium geleden
  • Cliffayne

    Nawww wat lief, zo cute!:)x

    1 decennium geleden
  • AppleTree1

    snel verder<3

    1 decennium geleden
  • TheRealThes

    Ik vind het echt geweldig dat ze getrouwd zijn. Super cute.
    Snel verder
    Xxxxxx

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen