Hoofdstuk 61
Lieve lezers,
Door school en mijn Pretty Little Liars verslaving, heb ik al twee weken niks meer geschreven. Nog een week, en dat heb ik voorjaarsvakantie, wat betekent dat er extra veel hoofdstukken dan komen.
Xoxo Greeneye!
Door school en mijn Pretty Little Liars verslaving, heb ik al twee weken niks meer geschreven. Nog een week, en dat heb ik voorjaarsvakantie, wat betekent dat er extra veel hoofdstukken dan komen.
Xoxo Greeneye!
Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.
Reageer (6)
'S'il vous plaît,' zei Fleur beleefd in het Frans. Toen ze eenmaal gehoord had dat ik een beetje Frans kon, praatte ze in geen andere taal meer tegen me.
1 decennium geledenHahaha xd De mentaliteit van de Fransen wordt echt zo perfect weergegeven in dit hoofdstuk hé :'D
En nee, welk snugger mens zou Voldemort nu redden? xd
Kans is groot dat hij je vermoord nadat je hem uit het water hebt gevist. Dat laat je beter verdrinken...
snel verder!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
1 decennium geledenBlub Voldie de Vis blub. Het is een kleiln geel visje in een zee vol dodu!!! lalalalala!
1 decennium geledenAwwwh wat zijn ze schattig bij elkaar!!!
1 decennium geledenEn omg jaa slim ideeeee!!!
Wat wil jij worden uit het team?
Ik wil een drijver worden : D
Whieeeeeeeeeeeee
Super geschreven!!!!!!
Xxxxx
wauw! snel verder!
1 decennium geleden