Foto bij Hoofdstuk 1 ~Niall J.Horan

Ok, dus dit is m'n nieuwe story ,ik hoop dat jullie hem leuk vinden :)
Het gaat voornamelijk over Niall,maar de andere jongens komen er ook in voor.
Ik hoop dat jullie er veel leesplezier aan beleven en .... als je nog geen abo hebt , neem er dan gerust één !
MissMalikXx

Niall en de andere bandleden zat in Harry's woonkamer.
Zoals altijd zaten ze wat te lachen en hadden ze superveel plezier,maar Niall had eigenlijk een andere reden voor zijn bezoek.
"Hahaha,Louis' gezicht toen dat meisje gisteren haar iPhone tegen zijn hoofd gooide!"Gierde Harry van het lachen.
"Inderdaad!Zijn gezicht was geld waard!"Proestte ook Zayn het uit.
"Jaja,dat kan best wel zijn.Maar we willen natuurlijk niet dat 'dit' beschadigd word."Waarna hij triomfantelijk met zijn hand over zijn eigen gezicht wreef.
Als reactie daarop,kreeg hij een kussen naar zijn hoofd gegooid.
"Jaja Louis,blijf maar dromen,ik heb al wel mooiere gezichten gezien dan die van jouw.Als ik in de spiegel kijk bijvoorbeeld."Zei Zayn als een echte fashionista.
Waarna er weer wat kussens door de woonkamer vlogen.
"Maar euhm...Niall,wou jij ons niet iets vertellen?"Vroeg Liam nieuwsgierig,maar ook een beetje om de chaos in de woonkamer te verbreken.
"Euhm...Ja.."Antwoordde hij een beetje zenuwachtig.Dat nieuws moest wel heel belangrijk zijn..
"Kom op!Kom op!Je hebt ons nu wel nieuwsgierig gemaakt."Zei Harry snel.
"Jaja,"ging Liam erop in,"ik denk eerder dat we aan het uitmaken waren wie hier het mooiste gezicht heeft.
"Terwijl toch iedereen weet dat ik dat heb..."Zei Zayn weer.
"Daar gaan we weer..."Zei Liam en hij slaakte een zucht waarmee hij zijn ogen naar het plafond draaide."
"Ga je het ons nu eindelijk vertellen?!"Zei Louis,want hij begon nu ook wat nieuwsgierig te worden.
"Ok...Jullie weten dat ik een relatie met Laura heb.."
"Is ze zwanger?Proficiat Niall!"Zei Louis waarna hij Niall een hand gaf.
"Kunnen we nu alsjeblieft serieus blijven?"Vroeg Liam weer.
"Nee,ze is niet zwanger,"zei Niall met een lach."Jullie weten dat ik nu al 5 jaar een relatie heb met Laura...En euhm....Ik dacht zo..Ik wou euhm...."
"To the point please?"Zei Zayn.
"Ok...Ik wou Laura ten huwelijk vragen vanavond."Zei Niall aarzelend.
Toen vielen de monden van de jongens allemaal open.
"Ik wist dat het geen goed idee was hé."Zei Niall verontwaardigd.
"Toch wel!Toch wel!"Probeerde Louis Niall te sussen,"we zijn gewoon een beetje geschrokken!"
"Ja,dit moet je echt doen,ze zal niet weten wat ze hoort!"Zei Harry enthousiast.
"Om hoe laat heb je afgesproken?"Vroeg Liam.
"Euhm...zeven uur."Antwoordde Niall.
"Als je een goede indruk wil maken zou ik maar vertrekken,het is tien voor zeven." zei Liam.
"Shit."vloekte Niall,hij nam zijn gsm van de salontafel en rende de deur uit."
Toen Niall weg was ,verbrak Zayn de stilte:"Ik hoop maar dat ze ja zegt,Niall zou er kapot van zijn als ze niet wilt."
"Ik hoop het ook."Zuchtte Harry.

______________________________________________________________________________________________________________________
Ik weet het,hier gebeurd er nog niet veel,maar daar komt ZEKER verandering in !
Ik zit vol ideeën en ik ben er zeker van ( ik hoop het toch) dat jullie er fan van gaan zijn !
Veel kusjes ,en morgen weer een stukje !
MissMalikXx

Reageer (4)

  • shannontjeuu

    omg das al ky goe xx :D

    1 decennium geleden
  • GoldenMember

    kei goe !! :)

    1 decennium geleden
  • TomlinsonL

    Echt leuk

    1 decennium geleden
  • Chasing1D

    LAURA LAURA LAURA LAURA LAURA LAURA LAURA LAURA LAURA LAURA LAURA LAURA LAURA LAURA LAURA LAURA LAURA LAURA LAURA LAURA LAURA LAURA LAURA LAURA IK WORDT ZOT HEHEHHEHEH ;D Love it girl! (:

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen