Foto bij 59.3 Chapter Fifty-nine

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (9)

  • JemCarstairs

    Ik werd echt HELEMAAL HYSTERISCH! NIet normaal! Ik was daar dus in de bios met twee vriendinnen helemaal vrolijk en vol verwachting... weet je, als het geen visioen was geweest was ik met je meegegaan om de filmmakers de nek om te draaien!
    (reactie van de vrouw die achter ons zat voor de film begon: volgens mij heb ik drie over enthousiaste meiden voor me zitten. Reactie van de vrouw die achter ons zat ná de film: ik weet wel zeker dat ik drie over enthousiaste meiden voor me heb zitten xD ze praatte heel hard, we konden het duidelijk horen)
    Toen we buiten waren hebben we gewoon tien rondjes om de bios heen gerend, zo hysterisch waren we over de film!
    maar genoeg daarover :P
    GA ALSJEBLIEFT SNEEEEELLLLLLL DOOR!!!!!!!!! IK ben echt SUPER nieuwsgierig naar wat er in de grot gaat gebeuren, en naar wat er met Tessa gaat gebeuren!!

    1 decennium geleden
  • FearlessLove

    omg ik flipte hem echt bij dat visioen van Alice.
    Ik dacht echt:
    NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
    en dat bleef ik denken totdat het allemaal een visioen bleek te zijn
    xd

    1 decennium geleden
  • kukeluusje

    om dat stukje van de film ging ik stuk van het lachen ik weet het ik ben raar maar het was zo komische
    en ik moest nog harder lachen toen het een visioen bleek te zijn
    (H) your story snel verder

    1 decennium geleden
  • Tyche_

    SNEL VERDER!!!
    Ik heb de film ook al gezien. Eerst dacht ik van 'NEEEEEEEEEEEE!'. Op het einde had ik zo iets van: Waarom had ik niet door dat het een visioen was!
    Love the movie

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen