'Liefje ik ben zo blij.' zei ik en begon te wenen. Jack nam Noa op en gaf haar aan Louis.
'Papa er was hier een stoute meneer maar hij is nu weg.' zei Noa.
'Ik denk dat ze het heel goed opneemt.' zei Jack.
'Ja, ik zou niet willen dat ze er een trauma aan over houd.' zei ik.
'Waar zijn de andere jongens?' vroeg ik.
'Die komen.' zei Louis.
'Ik ben zo blij dat je er bent.' zei ik en drukte mijn lippen op die van Louis.
'Jess!' riep Niall.
'Niallie hey.' zei ik.
'Alles goed?' vroeg hij.
'Ja het is voorbij.' zei ik.
'Kom eens hier.' zei Niall en gaf me een stevige knuffel.
'En hoe is het met jou kleine meid?' vroeg Niall aan Noa.
'Goed Niall pakken.' zei Noa. Niall pakte Noa over van Louis en begon ermee te spelen. Louis kwam achter me staan en legde zijn handen op mijn heupen.
'We zullen ze maar thuis laten ehj vandaag.' zei Louis.
'Ja ik denk het.' zei ik. De andere jongens en Yardéna kwamen ook binnen en gaven mee een knuffel.
'School?' vroeg Noa toen ze de keuken in kwam samen met Niall.
'Wil je naar school?' vroeg ik.
'Ja.' zei Noa. Ik keek naar Louis en hij knikte.
'Als ze zelf wil.' zei hij.
'Het is half 1 als we nu een boterhammetje eten ben je nog op tijd.' zei ik en we gingen allemaal samen aan tafel en aten een boterham.
'Harry voeren?' vroeg Noa.
'Als dat mag van mama.' zei Harry.
'Tuurlijk maar ik ga eens mee rijden om met de juf te praten.' zei ik.
'Ok.' zei Noa en we vertrokken. Op de speelplaats liep Noa onmiddelijk naar Lieze en begon te spelen.
'Goedemiddag. Is juffrouw Katie hier?' vroeg ik aan de juf die op de speelplaats vond.
'Ja hoor, ik zal ze even gaan halen.' zei ze en niet veel later kwam Katie naar mij.
'Goedemiddag.' zei ze.
'Goedemiddag, ik ben de mama van Noa. Kan ik u eventjes spreken?' vroeg ik.
'Ja hoor. Kom maar mee.' zei ze en we liepen naar haar klaslokaal. Ik vertelde alles van wat er van de morgen was gebeurd.
'Amai dat is wel erg.' zei ze een beetje geschrokken.
'Tot nu toe reageert Noa normaal. Ze is het lijk al vergeten maar moest ze er iets over vertellen wilt u me dat laten weten als ik om 4 uur haar komen hale?' vroeg ik.
'Tuurlijk. Veel sterkte.' zei ze.
'Bedankt en tot straks.' zei ik.
'Tot straks.' zei ze.
Ik zag dat Noa flink aan het spelen was dus besloot ik haar maar te laten doen. Ik ging terug naar Harry en we reden naar huis.
'Paul heeft gebeld.' zei Zayn toen we binnenkwamen.
'Boos?' vroeg ik.
'Het viel mee. Het is uitgestelt tot volgende maand.' zei Zayn.
'Ok.' zei ik.
De hele middag hebben we gepraat en om 4 uur ging ik om Noa samen met Niall en Yardéna.

Reageer (1)

  • misslola

    het is wel goed dat oah er goed op reageert niet xx

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen