Foto bij 22. Getting to know each other (Q&A!) (PART 2)

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (6)

  • SadCalum

    George is lief en mooi maar Josh blijft nog steeds het mooiste van allemaal, en daar bedoel ik dus ook One direction mee hihi <3

    1 decennium geleden
  • Bieberacke

    Ik ben pas vandaag begonnen met lezen, maar ga snel verder!

    1 decennium geleden
  • Lugano

    wat is de raarste droom die je je herinnert?'
    'Hmmm, de keer dat ik een alternatief einde droomde aan het laatste Harry Potter-boek was behoorlijk raar. Maar misschien was mijn droom waarin ik Harry Potter was en met een stofzuiger een dak op vloog nog wel raarder. Of de keer dat ik een droom had die een combinatie was van One Direction en Twilight... Maar mijn meest recente rare droom, was een droom waarin ik droomde of een film keek, maar het dan vanuit de hoofdpersoon van die film beleefde, maar ik wist in elk geval in mijn droom dat ik het niet echt beleefde. Hoe dan ook, het kwam erop neer dat ik/die hoofdpersoon uitgehuwelijkt leek te zijn aan Liam Payne, die een prins was, maar ik/zij uiteindelijk uitgehuwelijkt bleek te zijn aan zijn hond (die trouwens Maxwell heette in mijn droom, dat weet ik dan nog). Maar er was ook iets met een ijsbeer en toiletten en een museum en mijn oppaskindjes, dus ik heb geen idee waar het uiteindelijk op sloeg. O, en volgens mij heb ik ook een keertje gedroomd dat ik de Grote Boze Wolf was.'



    Okay dit maakt mijn dag weer goed (;

    One Direction wordt te mainstream Nee hoor, grapje.)

    hahahahahhahahahahah

    1 decennium geleden
  • Yestherday

    Weer super!
    Ik had ook een droom met One direction en Twilight haha, dat was raar. Bella was een elfje, Jacob een vampier en Edward een weerwolf en One Direction was bij t zwembad waar ik ook was en toen nam Liam me mee en liep ik door een mini deur(alice in wonderland) en toen zag ik Jacob en Edward ruzie maken en bella met een vlindernet aan t vangen waren XD
    Natuurlijk kijk ik uit naar hun single :3
    Ik heb best veel met je gemeen, maar daar waren we al achter haha
    X

    1 decennium geleden
  • Cannon

    IK HEB ZO VEEL ZIN IN DAT NUMMER VAN UNION J ASDFGHJKL <3
    En die plek in Oostenrijk is echt mooi! Ik wil daar ook naartoe!

    En ik vind Call me Maybe het leukste nummer van ze tijdens X Factor, want ik heb echt een gruwelijke hekel aan dat liedje, maar alleen zij hebben er een leuk liedje van weten te maken, op de één of andere manier.

    Snel verduuuuur! x

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen