Foto bij Hoofdstuk 13

“Aimee! Wat doe jij hier? Ben je hier voor dat interview”vraagt Charlie aan mij. “Uhm… Ja… Ik… Uhm…Ik…”stotter ik. “Kennen jullie elkaar”vraagt Esther. “Uhm, ja. Aimee is mijn…”zegt Charlie maar ik kap hem af. “Ik moet gaan.” “Maar je hebt je interview nog niet gedaan.” “Laat dat maar zitten. Nog een fijne dag verder.” Ik sta op en loop snel naar de hal. Louis staat in de hal en kijkt me verbaast aan. “Ik moet gaan.” “Oh. Hier is je jas.” “Dank je.” Ik pak mijn koffer vast maar Louis trekt hem weg. “Laat mij dat maar doen.” Louis tilt mijn koffer over de drempel, loopt de trap af en zet hem op het pad neer. “Dank je.” “Geen dank. Er is iets, niet waar?” “Ja maar ik wil hier zo snel mogelijk weg dus ik kan het je niet vertellen. Sorry.” “Maakt niet uit. Wat er ook aan de hand is, alles komt goed.” “Dat hoop ik dan maar.” “Het was leuk om je te ontmoeten.” “Insgelijks.” Louis lacht naar me en ik loop naar hem toe. Ik geef hem een knuffel, wat hem even laat schrikken. “Dank je, Louis.” “Voor wat?” “Geen idee. Ik wilde je gewoon bedanken.” Louis lacht even. Ik hoor de deur open gaan en ik kijk op. Charlie komt naar buiten gelopen en loopt naar mij en Louis toe. “Ik moet gaan.” “Ja. Fijne dag verder.” “Jij ook.” Ik pak mijn koffer en begin naar de uitgang te lopen. “Aimee, wacht”hoor ik achter me maar ik blijf door lopen. Ik wil hem niet spreken. Ik wil hem vergeten. “Aimee, wacht nou!” Ik open het hek en sta dan op de stoep. Ik pak mijn mobiel uit mijn tas en pak dan ook het kaartje van Peter aangezien hij de enige is die ik hier ken. Ik tik het nummer in en bel hem. “Hallo.” “Peter! Kan je me opkomen halen waar je me net af hebt gezet?” “Nu al klaar?” “Nee maar ik leg het je zo wel uit.” “Oké. Ik ben er over vijf minuten.” “Oké, tot zo.” Ik hang op en voel dan een hand op mijn schouder. Ik draai me niet om aangezien ik al weet wie er achter me staat. “Aimee, waarom loop je weg?” Ik houd mijn kaken strak op elkaar en blijf naar de weg kijken. “Ben je boos? Wat heb ik gedaan?” Weer zeg ik niks. Is hij nou echt zo dom of speelt hij dit. “Kom mee naar binnen dan kan jij je interview doen en dan kunnen wij bijkletsen.” “Nee.” “Waarom niet?” Ik draai me om en kijk Charlie boos aan. “Ik wil niks meer met je te maken hebben.” “Waarom niet?” Ik trek mijn wenkbrauwen op en draai me dan weer om. “Ben je nog steeds boos omdat ik het heb uitgemaakt? Na acht jaar nog steeds?” Ik schud mijn hoofd en draai me om. “Ik ben niet boos omdat je het hebt uitgemaakt ik ben boos omdat je mij hebt laten vallen. En ja, na acht jaar ben ik nog steeds boos op je.” “Kom mee naar binnen dan kunnen we dit uitpraten.” “Nee! Ik ga nog liever onder de grond liggen dan dat ik met jou meega naar binnen.” “Aimee, doe nou niet zo. Ik wil alleen…” Charlie wordt onderbroken door een toeter en ik kijk naar de weg. Peter stopt de auto en stapt uit. “Gaat het?” “Ja hoor. Ik wil alleen zo snel mogelijk weg hier.” “Valt hij je lastig?” “Nee hoor. Ik mag hem alleen niet.” “Oké.” Peter pakt mijn koffer en stopt hem in de achterbak. “Aimee, blijf nou. Ik wil je alles uitleggen.” “Ja, daar ben je wel een beetje laat mee. Ik heb er nu geen behoefte meer aan. Fijne dag verder, Charlie.” Ik stap in de auto en kijk de andere kant op. Peter stapt ook in en kijkt me even aan. “Hij kijkt naar je.” “Nou en. Kan je de auto starten en wegrijden?” “Ja natuurlijk. Waar moet je naartoe?” “Ik heb geen idee.” “Dan gaan we naar mijn huis.” “Oké.” Peter start de auto en rijdt weg. Ik kijk nog even om en zie Charlie nog steeds op de stoep staan. Aimee, nu geen medelijden krijgen. Je moet hem vergeten. Ik kijk snel weer voor me en ik voel dat Charlie me toch heeft geraakt. Ik heb hem vijf minuten gezien en ik voel me gelijk weer klote. Hij zag er net zo gebroken uit toen ik zei dat ik nog steeds boos op hem was. Er rolt een traan naar beneden omdat het me allemaal even teveel wordt.

Hallotjes,
Ik heb even hulp nodig!
Ik heb een artiest/band/groep nodig voor in mijn verhaal.
Weten jullie een leuke artiest/band/groep?
Maakt niet uit welke. Alles kan.

Alvast bedankt!
Xx,
Storiesxx3

Reageer (1)

  • hopingfxck

    Ah, er heeft niemand gereageerd :O je hebt het al gevonden hopelijk?
    LIKE YOUR STORY

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen