'Hey Harry.' zei ik.
'Hallo.' zei Harry.
'Mama!' riep Noa toen ik de woonkamer in liep.
'Hey kleine meid. Was het leuk op school?' vroeg ik.
'Ja.' zei ze.
Toen we bij ons thuis kwamen stond de rest al voor de deur te wachten. Ik gaf iedereen een knuffel en we gingen allemaal naar binnen. Ik stak snel de overschotel in de over en aten alles op tot de laatste kruimel.
'Liefje we moeten vertrekken.' zei Louis.
'Nu al?' vroeg ik.
'Ja.' zei hij. Noa liep in Louis' armen en gaf hem een dikke kus.
'Kom je snel terug?' vroeg Noa aan Louis.
'Ja 2 keer slapen.' zei Louis.
'Ok papa. Ik hou van jou.' zei ze.
'Ik ook van jou.' zei Louis en zette Noa op de grond die terug naar de woonkamer liep. Ik gaf iedereen een hele dikke knuffel.
'Ik bel je nog en zorg goed voor jezelf en voor onze kleine meid.' zei hij.
'Doe ik. Maar je moet vanavond niet meer bellen, ik ga vroeg slapen. En wees voorzichtig liefje.' zei ik.
'Ok schat. Ik hou zielsveel van je.' zei hij.
'Ik ook super veel van jou.' zei ik en drukte mijn lippen stevig op de zijne.
Nadat hij weg was ging ik samen met Noa in de zetel zitten en we keken samen naar de televisie.
'Mama.' zei Noa opeens.
'Ja?' vroeg ik.
'Mis je papa?' vroeg ze.
'Ja.' zei ik.
'Ik ook.' zei ze en ze kwam op mijn schoot zitten.
'Kom het is 8 uur. We gaan dodo gaan doen.' zei ik.
'Ok.' zei Noa.
Toen ik Noa in haar bed had gestoken keek ik nog even naar televisie en om 10 uur ging ik ook gaan slapen. De volgende morgen werd ik wakker door mijn gsm die rinkelde.
'Hallo.' zei ik nog slaperig.
'Hey liefje.' zei Louis.
'Liefje.' zei ik blij en schoot onmiddelijk wakker.
'Wat ben je aan het doen?' vroeg Louis.
'Ik ben net wakker.' zei ik.
'Liefje, het is al 8 uur.' zei hij.
'Echt? Shit ik heb me overslapen. Ik bel je straks terug.' zei ik.
'Ok schat, tot straks.' zei Louis.
Ik ging snel Noa gaan wakker maken en maakte snel ons klaar. Terwijl Noa haar cornflakes op at maakte ik haar boterhammen klaar.
'Noa? Ben je klaar?' vroeg ik.
'Ja.' zei ze.
'Kom want we moeten met de fiets.' zei ik.
'Met de fiets.' zei Noa blij.
'Ja.' zei ik.
Ik deed haar boekentasje op haar rug en pakte haar op. Ik ging naar de voordeur en toen ik die open deed stond er iemand voor de deur.
'Simon.' zei ik verbaasd en geschrokken tegelijk.
'Lang geleden ehj.' zei Simon.
'Wie is dat?' vroeg Noa.
'Een euh iemand die bij mij op school zat.' zei ik.
'Mag ik binnen komen?' vroeg hij.
'Ik moet....' zei ik maar voor ik mijn zin kon afmaken was hij al naar binnen.

Reageer (1)

  • misslola

    ohh ik wist niet dat eer een deel 2 was en ikwou dit verhaal nog eens lezen en dan zag ik dat er een deel 2 was en nu wil ik verder lezen ma da ga ni en je hebt bijna geen reacties en ik vind dat zo jammer want dit is zo een goed verhaal en ik ben weer eens aan het zagen ze

    maja snel verder gaan want ik ga dit echt nie lang volhouden om niet verder te kunnen lezen xd
    de boodschap is dus SNEL VERDER GAAN xs xx

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen