Wauw. Weetje...
ik heb even vanaf chapter 25 alles opgeteld.. en dat waren 22.758 woorden...
en like... ik heb toen het gemiddelde uit gerekend van hoeveel ik per hoofdstuk schreef in mijn vorige verhaal en dat was 428.8 ...
en toen ging ik dat dus delen.. en toen kwam ik uit op 53...
wat inhoud...
als ik zo was blijven schrijven, met dat aantal per hoofdstuk, dan was ik nu bij chapter 78 geweest O_O...
vreemd xD
maar gelukkig schrijf ik nu wel langere hoofdstukken enzo...
i mean.........
ja.............
dat 428.8 is hartstikke weinig;q
en nu krijg ik tenminste een beetje een vol verhaal, zonder heel veel hoofdstukken die eig heel kort zijn, weet je wel?

maar wauw.. 78... ik had er 150.. de helft van dat is 75.. dus dat betekend eigenlijk dat ik met woorden net over de helft ben van vorige deelO_O
nou ja, dit word waarschijnlijk wel een stuk langer... want als ik nu al op de helft ben...
er moet echt nog hartstikke vele gebeuren eig;q
achjaaa.. ik weet nog niet hoe dat uitpakt en hoe het er uiteindelijk uit ziet xD
...

jep dit was weer mijn random rekenbui waar je eigenlijk niets aan hebt,
maar ik vind het leuk om bij te houden, kan ik later terug lezen haha...

bij dat bovenstaande heb ik dit hoofdstuk dan dus nog niet meegerekend, maar dat maakt niet uit.
In ieder geval:

Enjoy<3

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (2)

  • Hyonyeo

    @ le down me; als het Hidan is, vermoord ik hem.
    Maar verder leuk geschreven hoor, Michie. :D.

    1 decennium geleden
  • Luckey

    Hidan xD
    Snel verder please :D

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen