Dead sounds is the story I've worked on with my soul. I created this to let you guys feel my pain. Understand that this isn't a happy end story.

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (42)

  • checkdiamond

    Dit stukje is gewoon wauw. Het trieste is dat de waarheid erin staat, als je mooi bent kryg je plots alle respect en snyden is 'emo'. Iedereen leeft gewoon in een té ideale wereld. Daarom hou ik zo van dit verhaal, dit is wat er echt gebeurt.
    Ik hoop dat je oké bent na het schryven van dit xxx

    1 decennium geleden
  • Liebrecht

    Ik weet niet wat het is maar telkens lees ik dit stukje opnieuw en telkens weer krijg ik tranen...
    Ik ben zo trots op je dat je dit zo hebt neergezet <3

    1 decennium geleden
  • Juillet

    Wauw... Just wauw!

    1 decennium geleden
  • Noelle1D

    Vliegen lou!!!

    1 decennium geleden
  • Triplet

    Voor de tweede keer dit liedje? Pfoeh, wat dacht Harry dan wel niet dat op dat briefje stond? Want hij heeft het niet uitgelezen? Well, this sure isn't a happy ending no. I'll just hope this isn't the end yet. Sinds kort verwijder ik vaak mijn abo wanneer er mensen om het leven komen in een story, omdat, tja. Het gebeurt gewoon veel te vaak en ik vind het absoluut niet leuk. Dit dus ook écht niet. Alleen, het lijkt anders. Misschien omdat het in hoeverre dit origineel kan zijn, origineel is. Omdat je best goed kan schrijven. Ik weet het niet.

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen