Foto bij 010.

We hadden beide een tweepersoonsbed voor onszelf en ik liet mezelf vallen op het grote bed. 'Oh god, it's so soft!' zei ik tevreden. 'Ugh, I'm so tired!' zuchtte ik. 'Yeah, me too.' zuchtte Alex. 'Anyways, I'll just go hit the shower and then I'll go to sleep.' zei ik. 'Okay, I'll shower tomorrow morning.' antwoordde hij. Ik stond op en pakte mijn pyjama uit mijn koffer en liep de badkamer in. Ik zette de kraan open en voelde hoe het water langzaam warmer werd. Ik kleedde mij uit en stapte onder de douche toen het warm was. Het warme water viel over me heen en ik waste mijn haren met de shampoo van het hotel. Daarna droogde ik mezelf af en deed mijn pyjama aan. Daarna deed ik mijn haren in een hoge knot en haalde ik mijn make-up eraf. Ik liep de kamer uit en zag dat Alex al onder de dekens lag. 'Goodnight Alex.' fluisterde ik. 'Goodnight.' hoorde ik hem nog zeggen toen ik mijn ogen ook sloot.

Ik was samen met mijn vader op weg in de auto naar de film. Mijn vader en ik hadden ruzie over iets. Hij schreeuwde boos naar me dat ik het nooit had moeten doen. Ik schreeuwde boos terug dat hij zich er niet mee moest bemoeien. Hij wendde zijn blik van de weg af om mij aan te kijken. BAM. we werden aangereden. Mijn vader ging dood. Ik begon te huilen en werd toen wakker. Het was maar een nachtmerrie. Het was de zoveelste keer dat ik het droomde. Ik snapte niet waarom de nachtmerrie steeds terug kwam. Maar ik werd elke keer huilend wakker. Ik kroop in elkaar en snikte nog wat. 'What's wrong?' Alex draaide zich om en keek mij aan. 'I had a bad dream.' zei ik tussen het snikken door. Hij stond op en zat nu op de rand van mijn bed. 'What was it about?' vroeg hij. 'About my father, dying in a car accident.' fluisterde ik. Het kwam weer terug en Alex sloeg zijn armen om mij heen. Ik begroef mijn hoofd in zijn nek en snikte. Hij troostte mij en ik vertelde over hoe ik deze droom al 2 jaar had. Hij luisterde en ik voelde mij op mijn gemak in zijn armen. Na een tijdje viel ik in slaap omdat mijn ogen zo zwaar waren van het huilen.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen