Ik zuchtte. 'I think I've fallen for Niall.' Ik keek naar de grond. 'It took me this long to accept it.' 'O my god, yes! You guys are like my dreamcouple!' gilde Megan vrolijk. Ik begon te lachen en Megan vloog me om mijn nek. 'But we're back to being friends. So I'll have to work on that.' legde ik uit. De film was bijna afgelopen maar ik kon mij er eigenlijk niet echt meer op focussen. Ik verzonk in mijn gedachten en later begon Megan mij opeens te kietelen. 'No Megan stop!' gilde ik tussen het lachen door. Ik probeerde terug te spartelen maar het resultaat was dat we beide van het bed vielen. 'Oh my god, I have te best idea ever! Let's do a slumber party with everyone downstairs!' gilde Megan opeens uit. Ik stemde in en we liepen naar beneden. JJ en Jasmine waren bezig om het eten te koken.. De rest was buiten aan het voetballen. 'Hey guys!' riep ik blij uit toen we de tuin in liepen. 'Hey!' werd ik door meerdere mensen begroet. 'Can we join?' zei ik enthousiast. Ik kon best aardig voetballen omdat ik altijd met mijn broertje voetbalde dus dit was een mogelijkheid voor mij om mijn skills te laten zien. 'Yeah, you can join Niall and Harry. Megan can join team alfa. Our team!' zei George. Hun team bestond uit Zayn, George en Penelope. Ik moest lachen om het feit dat ze hun team team alfa hadden genoemd en liep richting Harry en Niall. 'Okay, let's do this!' zei ik enthousiast. Zayn kwam onze richting op lopen en ik rende op hem af en pakte de bal gemakkelijk af. Niall liep naar voren en ik paasde de bal. Hij maakte een schijn beweging langs George en schoot de bal in het goal. 'YES! Go Niall Go Niall!' ik deed een vreugde dansje maar merkte al snel dat George gevaarlijk dichtbij ons goal zat. Hij nam uit maar Harry hield de bal tegen. Het wedstrijdje ging nog een tijdje door en wij hadden uiteindelijk met 3 - 2 gewonnen. Niall, Harry en ik gingen op een rijtje staan en deden een sprinkler na als victorie. We werden naar binnen geroepen door JJ om te gaan eten. JJ en Jasmine hadden aardappelpuree en schnitzel gemaakt. Het smaakte goed en we praatte gezellig. 'Okay, we have an idea guys!' zei ik plots. Ik keek Megan even aan en vertelde toen het idee om vanavond met z'n allen beneden te slapen. 'That's a great idea!' zei Harry enthousiast. Jasmine leek niet al te enthousiast maar de rest stemden blij mee.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen