Foto bij 68.

Helleeuuutjes!
Sorry dat het zo lang duurde!! Maar ik heb het een beetje druk met school ):
Veel lees plezier!!
X.

‘Wat doet zij hier?’ ‘Wat doet zij hier?’ fluisterden jongens stemmen. ‘Slapen’ mompelde ik. ‘Kunnen jullie nou weggaan? Dit zijn de meisjes slaapzalen’ zei ik. ‘Lieve schat je bent in de jongens slaapzaal’ zei de stem van Sam. Mijn ogen schoten open en riep ‘Fuuuuu!’ en wilde recht op gaan zitten, maar ik werd tegen gehouden door 2 armen om mijn middel. ‘Malfoy laat me los!’ zei boos. Hij reageerde niet. ‘Godverdomme’ vloekte ik. Ik draaide me naar hem toe, tot zover dat lukte en porde hem in zijn zij. Hij schrok wakker en viel uit bed. Hij sprong op en keek verwilderd om zich heen. Ik had de slappe lach gekregen. ‘Je gezicht’ grierde ik. ‘Vond je dat grappig?’ vroeg Draco quasi boos. ‘Ja’ lachte ik. Opeens vloog er een kussen in mijn gezicht. ‘Hé!’ riep ik verontwaardigd. Ik gooide de kussen terug naar de richting waar hij vandaan kwam en zag Draco grijnzend naar me kijken. ‘Die krijg je terug!’ riep ik er greep een kussen van een van de andere bedden en gooide hem naar Draco. Ik raakte hem vol in het gezicht. ‘Daar krijg je spijt van!’ riep hij. ‘Dan zul je me eerst moeten pakken’ en ik rende de kamer uit richting de woonkamer achtervolgd door Draco. Lachend, gierend en brullend renden we door de ruimte. ‘Kleine kinderen’ mompelde een 7e jaars. ‘Alsof je zelf nooit klein bent geweest!’ schreeuwden we hem na. Snel rende ik naar de meisjesslaapzalen. ‘Truitjes, broeken, blousejes, rokjes allemaal aan! Er rent een jongen door de gang!’ riep ik lachend. ‘Niet zomaar een jongen! Ik!’ riep Draco arrogant. Ik rende onze kamer in, botste bijna tegen Pansy, die nog steeds roze haar had, op waardoor Draco me te pakken kreeg en we samen op de grond viellen. Hij gaf me de kietel dood. ‘Uh… mensjes’ begon Sylvanna. ‘Jullie hebben nog maar 10 minuten om je klaar te maken, te ontbijten en bij je les te komen’ Draco stopte met kietelen en keek me verschrikt aan. ‘Fuck!’ riepen we. Draco ging van me af en rende de kamer uit, ik krabbelde snel overeind en riep ‘Alice!’ ‘Ja Rosalie?’ ‘Alice we gaan mijn record douchen verbreken in minder dan 5 minuten’ ‘Oké Rosalie’ snel rende ze naar de badkamer, ik pakte schoonondergoed en mijn gewaad en rende toen ook de badkamer in waar het water al stroomde. Snel waste ik mijn haren, spoelde ze goed uit en stapte de douche uit. Ik droogde me zelf af, tikte met mijn wand op mijn ondergoed en gewaad waardoor ik het gelijk aan had. Alice gaf me een krukje. Ik deed alleen even snel wat mascara op en Alice deed mijn haar. Toen dat klaat was rende ik de kamer op en zocht mijn Vans, zei tegen Alice dat ze mijn tas zo meteen naar de Great Hall moest brengen en sprintte door de gangen naar de Great Hall waar iedereen zat te ontbijten inclusief Draco.
‘Record verbroken?’ vroeg Sylvanna grinnikend. ‘Nee net niet, ik heb er 6 minuten overgedaan in plaats van 5’ zei ik terwijl ik een broodje smeerde. ‘Kun je in 6 minuten douchen?’ vroeg Raven ongelooflijk. ‘Ja dat zei ik toch?’

Reageer (3)

  • Sonyara

    snel verder je hebt der trouwens een abo bij:D:D

    1 decennium geleden
  • Elevens_Eggos

    snel verder

    1 decennium geleden
  • Marly2801

    haha, kan ik ook hoor, alleen dan zonder het afdrogen xD
    zelf heb ik op school door een speciaal programma (vwo in 5 jaar inplaats van 6) nu net duits erbij gekregen :(
    snel verder!(H)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen