Foto bij Know 33

Mijn voorraad raakt op...
Ik schrijf wel bij als ik tijd heb...die ik nu niet heb....

Enjoy reading
X

In plaats van te antwoorden begint hij te huilen. Ik schrik even en ga dan naast hem zitten. Ik wrijf zachtjes over zijn rug en trek hem naar me toe om hem te knuffelen. 'Het komt goed. Ik weet niet wat er aan de hand is, maar alles komt goed. Misschien niet nu, maar in de toekomst. Het komt goed' blijf ik fluisteren. Langzaam wordt Liam rustiger en stopt met huilen. 'Ik mis ze zo' fluistert hij. 'Zij zijn mijn alles. Toen ik niet meer bij mijn vader terecht kon en gepest werd...Waren zij de enige' gaat hij verder en ik zie weer een traan over zijn wang rollen. 'We vinden ze. maar misschien is het veiliger even te wachten' zeg ik een beetje aarzelend. Hij knikt en veegt de tranen van zijn wangen. Daarbij raakt hij per ongeluk zijn neus aan en schreeuwt nog net niet van de pijn. 'We moeten echt naar de dokter met die neus hoor' zeg ik geschrokken. Hij schudt wild zijn hoofd. Maar daarbij raakt zijn gezicht de bank en nu schreeuwt hij wel en lopen er tranen van pijn over zijn wangen. Ik schrik zo dat ik overeind spring. 'Wij gaan naar de dokter' zeg ik vastbesloten en ik loop naar mijn moeder in de keuken.

Reageer (4)

  • VeerleClifford

    Go on Louis
    En Liam, naar de dokter gaan, is de beste oplossing

    1 decennium geleden
  • HaZaLiLoNi

    Liam(huil)(huil)(huil)(huil)

    1 decennium geleden
  • SomeNights

    aaaawh, echt zielig! en ze kennen liam nog niet eens! dus ze doen hem zonder reden pijn, niet dat er een goede reden bestaat om iemand te pesten....
    maar ik denk dat zayn het alleen doet omdat liam zoveel met louis optrekt en daarom.... he wacht is even! waar is harry? omg ze komen harry tegen in het ziekenhuis, hij ligt in coma en louis kust hem wakker en dan trouwen ze en leven ze nog lang en gelukkig, en ik heb teveel skittles gegeten

    1 decennium geleden
  • Kjaensen

    Go Louis! x

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen