|| OO4 Wings and Wishes
#Fact:
Ik ging vroeger, toen ik nog niet zo lui was als nu, altijd mee naar de slager.
Dan kreeg ik een plakje worst .
Ik hou van al mijn Abootjes!
Ik ging vroeger, toen ik nog niet zo lui was als nu, altijd mee naar de slager.
Dan kreeg ik een plakje worst .
Ik hou van al mijn Abootjes!
Fay Crystal Collins.
Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.
Reageer (8)
Whoah! Die kwam onverwacht aan! Ik dacht serieus dat Niall de zoon was! Ik ben helemaal flabbeguested!! (Ik weet niet eens meer hoe je het schrijft ) echt snel verder meid.
1 decennium geledenEn Hahahaha d'r is zo'n plus reclame en er zijn nu ananassen in de aanbieding. Ik dacht serieus meteen aan jou! En je story!! Whaahaa ik ben verslaafd. En ik lees m'n bericht nu weer terug en ik zie dat ik vreselijk aan het ratelen ben xxxx sorry!!
Maar goed de story! Had ik al verteld dal Gay-BFF's ontzettend stoer zijn! En omg je hebt Harry gekozen hahaha ik kan het niet geloven... nou ja ik denk dat je nu wel een beetje genoeg van me krijgt. Ga vooral door met de facts! Ze zijn leuk en origineel! Xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx(whaahaa daar had ik zin in) xxxxxxxxxxxxxx snel verder!! Succes!!!!!!!
Weltrusten! Voor als je daar aan toe komt met de story Xx
Hummeltjes he, hummeltjes!
1 decennium geledenI love your story+facts!!!! (Ik ben eerlijk, ik pakte eerst ook altijd alleen de slagroom...
Ik houd niet van prik (ik houd van ice tea) en vroeger ging ik ook mee naar de slager voor een plakje worst;) wat lijken wij op elkaar!)
Ik ben good luck charlie aan het kijken (waar slaat dit op??) en ik heb dit liedje in mijn hoofd:
RATATATATATATATA RATATATATATATATATA • Afro Circus Afro Circus Afro STIPPELTJE STIPPELTJE STIPPELTJE AFRO!!!!!!!!!!!! (Muchos uitroeptekenos )
Dit slaat nergens op!
Doei!!
B.t.w. Snel verder!!!!!!!!!!!!
Kuskus VERA
Ja zeg! Ik moet dus een lange
1 decennium geledenleukereactie sturen!I do it not!
Haha
Lol
Ik
Een
Lange
Reactie
Sturen,
Alleen,
Hij
Niet
Leuk
Zijn
8D
Maar
W8
Ik
Een
Goed
Idee
Hebben
Een
Twee
Drie,
Ik heb...
W8
Ik weet hem niet meer
Jij moet maar genoegen nemen met je laatste optie! /:p
Btw; leuk stukje!
Xxxxxx SuperFay