Foto bij Hoofdstuk 13

SORRY SORRY SORRY ! Echt waar duizendmaal sorry dat ik al zo lang niet meer geschreven heb!
Maar ja,met die feestdagen enzo,ik had het nogal druk.
En je mag ook niet vergeten dat je in 3 Economie echt megaveel moet studeren,maar ik beloof echt dat ik wat meer tijd zal vrijmaken om te schrijven,ik hoop dat jullie het me vergeven en dat ik nog lezers heb :s
En over de foto : dat ben ik met mijn kalender van 1D !
Hier is een nieuw stukje,laat aub een reactie achter ! xx

Toen ik weer thuis kwam nestelde ik me weer op bank.
Ik realiseerde me dat dat,naast met Liam afspreken,het enige was dat ik deze dagen nog deed.
Ik moest echt eens wat anders gaan doen want zo mijn dagen doorbrengen is nu ook niet bepaald afwisselend.
Na lang nadenken besloot ik dat ik dan maar eens de stad in ging.
Mijn kledingkast bestond voornamelijk alleen maar uit enkele jeansbroeken en shirts,dus het werd dringend tijd om mijn garderobe eens uit te bereiden.
Ik stond op en liep naar de lade waar ik mijn geld in bewaarde.
Aangezien ik de afgelopen maanden enkel wat juwelen had gekocht was ik blij te zien dat ik genoeg geld had om mijn kledingkast wat voller te krijgen.
Ik nam mijn handtas en portefeuille en trok mijn rode laarsjes aan.
Toen ik checkte of ik alles bij me had en concludeerde dat het wel degelijk zo was,kon ik vertrekken.
Ik nam de bus en kwam al snel aan in de stad.
Ik deed een paar winkels onder andere C&A,Forever 21 en New Yorker,maar ik vond eigenlijk niets naar mijn zin.
Toen ik in de H&M binnenkwam was ik blij verrast dat daar wat meer mooie kleding te vinden was.
Ik nam een paar kledingstukken uit de rekken,waaronder een jurkje,een bloesje,een rokje en een broek en vertrok naar de paskamers.
Toen ik bijna arriveerde bij de rij die veel te lang was,hoorde ik de eerste noten van een liedje dat me wel bekend in de oren klonk.
Het was ‘What Makes You Beautiful’ van One Direction.
Ik stond het liedje heel de tijd luidruchtig mee te zingen,en blijkbaar was het niet zo zuiver want alle mensen keken me al met een chagrijnig gezicht aan.
Toen Harry zijn stuk weerklonk stond ik nog altijd mee te zingen totdat ik een hand op mijn rug voelde.En volgens mij was ik aan het dromen want het leek wel of Harry’s stem opeens harder klonk dan daarvoor.
Toen ik een zoete adem naast mijn oor voelde realiseerde me dat ik niet aan het dromen was.Ik hoorde Harry’s stem luid en duidelijk naast me.
Ik draaide me met een ruk om en keek pal in zijn felgroene ogen die fonkelden als sterren.
“Dag schoonheid.”Glimlachte hij.
“Hoi.”Zei ik enthousiast.
Ik had echt niet verwacht dat ik hier bekende mensen ging tegenkomen,en al zeker niet zo bekend als Harry.
“Wat doe jij hier?”Vroeg ik nieuwsgierig.
“Goede vraag.”Antwoordde Harry lachend.”Wat doe ik in een kledingwinkel met kleren in mijn handen?”
Ik realiseerde hoe dom mijn vraag was,maar we konden er gelukkig beiden om lachen.
“Pff..Die rij is echt veel te lang en ik heb echt geen zin om hier uren aan te schuiven.”Zuchtte ik.
“Wat denk je?Zou het niet leuker zijn om samen wat te gaan drinken?”Zei Harry met zijn diepe stem.
Ik knikte blij.”Tuurlijk zou dat veel leuker zijn!”
We hingen de kleren terug op de plaats waar ze hoorden en we verlieten de winkel.
We wandelden wat en uiteindelijk kwamen we aan bij een plaatsje dat ons wel gezellig leek.
Voor Harry was het allemaal geen probleem wie er allemaal achter ons liep,hij was de pers al gewoon.
Maar waar Sofie niet aan gedacht had,was dat Liam geloofde dat hij met Sofie een perfect liefdeskoppel vormde.
En jammer genoeg bleef Harry ook deze keer niet van de paparazzi gespaard.

______________________________________________________________
Reactie + kudo please?
Veel kusjes en hopelijk tot binnenkort !
MissMalikXx

Reageer (1)

  • Chasing1D

    Awwwwwwwwwww zooo Mooi geschreven <3

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen