Foto bij App Fifteen

Worst. Day. Ever. Cheer me up :(
X.

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (18)

  • Smeerkaas

    gewoon nyan cat opzetten, of misschien pink fluffy unicorns dancing on rainbows??^^
    Heel erg irritante liedjes maar ze maken de wereld euhhh veel roziger? Kijk naar Smosh? Of misschien naar tegen de sterren op? Cheer up! Every cloud has a silver lining... (engels is toch nog voor iets goed).
    Hopelijk word je snel weer vrolijk, denk gewoon aan het feit dat je een geniale schrijfster bent en dat niet iedereen het geluk heeft om zo een fantastisch talent te hebben.
    extra tips: heel luid meezingen met debiele liedjes, rare situaties verzinnen, lachen met rare mensen,..misschien met mij?
    oohhh ideetje, ik zal vertellen over wat ik heb gedroomd vannacht: wel het ging zo; eerst kwam ik iemand tegen die ik vaag kende, ik vond het eng en ik liep weg. Meneer de rare persoon achtervolgde me maar ik kon ontsnappen toen ik me verstopte in de carnavalsparade. Het volgende wat ik zie zijn 2 vreemdelingen die kaboutermutsen dragen (ze zijn wel van normale lengte) en ze hadden het erover dat ik het perfecte meisje zou zijn om te trouwen met hun zoon. Hun zoon blijkt echter de kabouterprins te zijn... Ik raak in paniek en vlucht.
    Plots sta ik in de kamer van Janneman Robinson (die jongen in Winnie the Poeh) waar er allemaal blauwe lichtjes zweven. Die lichtjes zijn blijkbaar elfjes en ze nemen me gevangen.....

    I know, ik heb rare dromen^^ ben je nu een beetje opgevrolijkt?? Nu ga ik maar eens je stukkie lezen =)

    1 decennium geleden
  • Azriel

    Ik vodn die Omegle chats echt heel leuk, maar ik heb het idee dat ze meer bij chatting hoorden ):

    1 decennium geleden
  • Manonxxx

    Aaawh.
    Pleas snel verder...
    Xxx

    1 decennium geleden
  • Lugano

    KODOKUDO

    1 decennium geleden
  • BlinkyMusic

    nog meer korte reactie's SNEL VERDER!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen