Toen we op school toekwamen was alles nog goed. We kregen een potje koffie en Louis deelde een paar handtekeningen uit maar hield zich vooral bezig met Noa. Om 9 uur moesten de kindjes naar de klas. Louis had Noa's handje vast en samen liepen we naar het klasje. De juf nam Noa over en toen begon ze te wenen.
'Nu moet je bij je juf blijven.' zei ik en gaf Noa nog een kusje op haar voorhoofd.
'Nee, ik wil bij jou blijven.' zei ze wenend.
'Ga maar.' zei de juf.
Louis nam mijn hand vast en we liepen naar buiten. Ik hoorde Noa nog altijd wenen waardoor er ook een traantje over mijn wang liep.
'Maar liefje toch.' zei Louis en wreef het traantje weg.
'Haar gezichtje.' zei ik.
'Binnen 5 minuten is ze aan het spelen en de juf zorgt wel voor haar.' zei Louis en gaf me een knuffel.
'Ja, kom we gaan naar Josh.' zei ik en we stopten in de auto, toen we aankwamen bij Josh was iedereen er al.
'Goedemorgen.' zei ik.
'Goedemorgen, en hoe was het met Noa?' vroeg Zayn.
'Geweent.' zei ik.
'Ze is nu vast al aan het spelen.' zei Louis.
'Ja.' zei ik.
'Kom we gaan repeteren.' zei Josh.
'Ik blijf hier zitten met Dena.' zei ik.
'Ok, tot straks.' zei Louis en gaf me een kus.
'Wat is er?' vroeg Dena.
'Ik zat te denken aan Noa.' zei ik.
'Ze is vast al aan het spelen. Vanavond zal de juf wel vertellen hoe het was.' zei Dena.
'Ja, zullen we in de keuken iets zoeken om te koken?' vroeg ik.
'Goed idee.' zei ze.
We gingen naar de keuken en zochten van alles uit en maakten een hele lekkere overschotel.
'Schat, het is al 2 uur gaan we dan eerst naar de winkel want om 4 uur is school gedaan.' zei ik.
'Ja, moeten we morgen iets doen?' vroeg Louis.
'Wij moeten naar u mama want Harry gaat Noa van school halen.' zei ik.
'Ok, tot morgen.' zei Louis.
'Tot morgen.' zei iedereen.
We vertrokken naar de winkel en om 5 voor 4 stonden we voor de schoolpoort.
'Ik ben eens benieuwd.' zei ik.
'Ik ook.' zei Louis en nam mijn hand vast. Om 4 uur ging de bel en kwamen ze in een rijtje naar buiten.
'Papa!' riep Noa luid en liep in zijn armen.
'Heeft ze nog geweent?' vroeg ik aan de juf.
'Na 2 minuutjes was het voorbij. Het is een heel flinke meid en ze heeft al een vriendinnetje Lieze.' zei de juf.
'Ok, bedankt.' zei ik.
'Graag gedaan en tot morgen ehj Noatje.' zei de juf.
'Tot morgen juf Katie.' zei Noa.
'En was het leuk op school?' vroeg ik.
'Ja.' zei Noa.
'En wat heb je allemaal gedaan?' vroeg ik.
'De andere kindjes leren kennen en gespeeld.' zei Noa.
'En ga je morgen terug naar schooltje?' vroeg Louis.
'Nee.' zei Noa.
'Bij Lieze jouw vriendinnetje.' zei ik.
'Ja Lieze.' zei Noa blij.
Toen we thuis kwamen ging Noa een beetje tv kijken.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen