Foto bij Introducing Chanel

This is Chanel ..

Ik ren samen met harry en carlo door het doolhof in.'Hierheen'gil ik.Ik pak hun armen en trek ze mee naar de beker.'Pak jij hem maar als eerste'zegt harry tegen carlo.'Nee jij !'antwoord carlo.'HALLO er zit iets achter ons aan we pakken hem goderdomme allemaal tegenlijk ast'snauw ik.Ze knikken en we grijpen hem alledrie vast.We worden naar een of ander kerkhof getranspoteerd en ik zet mijn cape op.Zijn lelijke dienaar komt tevoorschijn.We hore neen of andere stem die peter pippeling ertelt dat hij carlo moet vermoorden,wat hij echter meteen doet.Pippeling zorgt eroor dat harry aan het standbeeld wordt vastgemaakt en gebruikt zijn bloed om voldemort te herrijzen,ik erstop me achter een grafsteen.Ik kijk toe hoe alles gebeurt en wacht op het juiste moment.Ineens wordt ik van achter ast gegrepen door een dooddoener.' Hey laat me los idioot'gil ik.'Doe haar kap af'zegt voldemort.De dooddoener trekt mijn kap af en mijn lange londe haren vallen voor mijn gezicht.'Chanel?'hoor ik iemandt verward zeggen.De dooddoener doet zijn masker af en ik zie lucius.'Lucius ben jij een dooddoener ?'vraag ik hem kwaad.Hij knikt en ik kijk pissig naar voldemort.'Ken je me niet meer marten ?'vraag ik hem gemeen.'Waag het niet me nog 1x marten te noemen'zegt hij kwaad.'Of anders ? Vermoordt je me alweer ? I'm kicked out of hell'antwoord ik brutaal.'Heb ik jou niet 4 jaar geleden vermoordt ?'vraagt hij me verward.Ik knik langzaam en het blijkt tot hem door te dringen.'Maar hoe ?'vraagt hij me weer.'Ik ben terug ,om wraak te nemen op jou en je zielige leventje marten'zeg ik kwaad.Hij trekt zijn staf en spreekt crucio uit,ik ruk me los en de spreuk komt tegen de dooddoener aan.Ik maak nog een driedubbele flikflak en kom netjes op mijn voeten terecht.Ineens schiet harry spreuken af op voldemort en begint er een gevecht tussen hun twee.'Snel chanel ga alvast naar de via via we kunnen ontsnappen'mompelt hij.Ik schud mijn hoofd 'Nee ontsnap jij maar ik heb een zaakje af te handelen met marten'mompel ik.Hij kijkt me aan of ik gestoord ben en ik duw hem naar de viavia ,zodra hij hem onvrijwillig aanraakt is hij weg.'Nu is het tussen jou en mij marten 'zeg ik op een duivelse toon.



Hoe dit is gekomen ?
Ik zal het je vanaf het begin uitleggen in het volgende hoofdstuk.

Reageer (11)

  • Phoebs

    verder please!!! i like

    1 decennium geleden
  • BlackKnives

    Snel schrijven!

    1 decennium geleden
  • AllisonWemel

    Snel verder!
    Supergaaf!
    I like Chanel (yeah)

    1 decennium geleden
  • Beccaaw

    Verder :D

    1 decennium geleden
  • abcd

    super<3

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen