nummmmmmmmmmmmMmmmmmmmmmmmmmmmmmer 28

..
nick pov. ‘ik denk dat het een super gezond kindje word’ zegt de gyneceloog blij. Jullie knikken, ‘en willen jullie het worden wat het word’ vraagt hij weer. Je kijkt naar rox die heel ongedulig knikt. ‘nou het word….’ ‘meneer lancee er is telefoon voor u’ zegt een verpleegster die binnen komt. Hij knikt ‘excuseer me heel even’ zegt hij tegen jullie als hij weg loopt. Na vijf minuten komt hij weer terug, ‘sorry ik moest hem even nemen’ zegt hij. Jullie knikken weer, ‘ nou het ziet er naar uit dat het een jongen gaat worden’ zegt hij. Je kijkt meteen naar roxy toe en je ziet haar helemaal stralen. ‘zo te zien is ze er blij mee’ zegt meneer lancee lachend. rox knikt, ‘waneer komt het u uit voor het vervolg gesprek’ vraagt hij. ‘maakt eigelijk niet uit’ zegt roxy. ‘komt het over precies 3 weken om 4 uur uit’ vraagt hij. Rox denkt even na en knikt dan. ‘oke tot dan’ zegt hij als hij jullie uilaat. ‘onee, zit ik met twee van jou soort opgescheept’ zegt rox terwijl ze over haar buik wrijft en in de auto gaat zitten. ‘zo erg ben ik toch ook weer niet’ zeg je lachend. ‘erg leuk hoor maar zullen we even naar je ouders, kevin, en joe gaan om het te vertellen’ vraagt ze. Je knikt en rijden dan meteen naar je ouders. Als jullie aan komen zien jullie frankie depri in de voortuin zitten..







roxanne pov. ‘en straf’ vraag je als je uitstapt. ‘nee alleen ik word daar binnen gek door pap, die zit de heletijd te zingen’ zegt hij als hij opstaat. Nick knikt lachend ‘kom maar wel naar binnen wij moeten jullie wat vertellen’ zegt hij. Frankie knikt en loopt naar binnen. ‘hi mam’ roept Nick als hij de kamer binnen loopt. ‘wat doen jullie hier’ vraagt Denise verbaasd. ‘nou wij moeten jullie even iets zeggen’ zeg je. ‘ga maar zitten en frankie ga je vader eens halen’ zegt denise. Frankie knikt en gaat weg. ‘moeten jullie wat drinken’ zegt denise. ‘ja doe maar’ zeggen jullie allebij. Na 5 minuten zitten jullie allemaal aan de groten tafel met wat te drinken. ‘mam pap we moeten jullie wat zeggen’ begint nick. ‘zeg maar’ zegt paul. ‘nou jullie woorden namelijk opa en oma’ zeg je trots. Denise kijkt alsof ze bijna een hart aanval krijgt. ‘echt waar’ vraagt ze ongelovig. Nick knikt, ‘o wat ben ik blij voor jullie’ zegt ze als ze opstaat en jullie meteen een knuffel te geven. ‘gefeliciteerd nick en roxanne’ zegt paul…..

Reageer (5)

  • Elodroid

    Snel verder<3

    1 decennium geleden
  • Dazzled

    Whaha (x

    Supér ^^
    Snel verder :Y)

    Love it (H)

    1 decennium geleden
  • coloredwords

    Ze worden oma!
    Again, voor de derde keer!
    Zo lief! (h)
    Frankie de puber :X
    Snél Verder gaan héa :Y):Y)

    1 decennium geleden
  • IOnlyLoveYou

    COOL!!

    SNEL VERDER!!!!!

    1 decennium geleden
  • Estellaaa

    Cool!(yeah)
    Snel meeeeerr!!(H)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen