nummmmmmmmmmMmmmmmmmmmer 24

is joe verliefd
joe pov. je gaat nog even gwen ophalen want vandaag mag ze weer eens thuis slapen. Als jullie binnen komen zie je dan lies er ook is. ‘heej’ zeggen jij en rox als jullie binnen komen. Ze zeggen ook hallo terug en je kijkt dan naar gwen je ziet pret lichtjes in haar ogen ‘en hoe is het met mijn kleine meid’ zeg je terwijl je gwen over pakt van Nick. ‘trouwens waarom ben jij eigelijk hier’ vraag je aan lies. ‘nou je kleine broertje was een beetje in paniek want gwen had haar broek vol gepoept’ zegt lies. ‘was het leuk’ vraagt Nick als hij rox een kus geeft. ‘ja, heel leuk maar alleen we zijn gespot door paparazzie’ zeg je. ‘OO dat is inderdaad niet leuk maar als ze vragen gaan stellen kunnen we toch gewoon eerlijk zijn’ zegt Nick. ‘moet je nog wat drinken’ vraagt rox aan je. Je knikt, als ze weg loopt begint Gwen te huilen ‘wat is er dan gwentje’ zeg je sussend tegen haar. Ze doet een teken naar haar knuffel dat je die moet pakken, je geeft het aan haar en dan is ze meteen stil. ‘waarom moest je nou zo huilen’ vraag je aan haar als je haar traantjes weg veegt. Ze kijkt met een boos gezicht naar Nick ‘Nick heb je haar weer geknepen’ zeg je tegen Nick. ‘ik heb niks bijzonders met haar gedaan’ zegt hij lief terug. ‘misschien vind ze het gewoon niet leuk dat jij haar niet hebt verschoont’ zegt rox die terug komt met wat drinken. ‘ja haha ik ben gelukkig nog geen vader dus ik ga het ook nog lekker niet doen’ zegt hij nep beledigd. jullie lachen je kapot. Jullie zitten nog een half uurtje met zijn alle en dan gaan jij en lies maar eens naar huis.

Lies pov. ‘het gaat onweren vanacht’ zegt joe als jullie voor zijn huis staan.
‘ja hoor het gaat echt onweren, het is een mega heldere nacht’ zeg je lachend. ‘ja maar in mijn hooft is het aan het onweren’ ‘laat me eens horen’ zeg je als je je oor tegen zijn oor doet ‘oo ja ik hoor het, maar ik ben bang voor onweer’ zeg je als je dichter bij zijn mond komt. ‘dan kom je toch bij mij slapen’ zegt hij als hij je mee trekt. ‘nou eigelijk moet ik morgen vroeg weg voor een afspraak’ zeg je ‘dan is het de probleem van je afspraak want jij komt vanacht de deur niet uit’ zeg hij als hij de deur open maakt. Je lacht, ‘wacht even ik ga gwen even in haar bedje stoppen en dan kom ik terug’ zegt hij als hij gwen uit de kinderwagen pakt. Na 5 minuten komt hij terug de kamer in ‘zo nu zijn we alleen’ zeg je als je hem op je schoot trekt. ‘zullen we naar bed gaan daar gaat het beter’ zegt hij terwijl je een kus op de wang geeft. ‘wat wilt meneer jonas dan gaan doen dan’ zeg je als jullie op staan. ‘daar kom je snel genoeg achter’ zegt hij als hij je mee trekt. Als jullie boven op zijn kamer komen duwt hij je op bed en begint heel voorzichtig met een dood normale zoen wat later uit loopt op een tongzoen………


nog een dalijk?

Reageer (2)

  • Elodroid

    Whiiiii.


    Snelverder(ll.)

    1 decennium geleden
  • IOnlyLoveYou

    RIGHT NOW!!!
    NU 1!!
    SNEL VERDER!!!!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen