nummmmmmmmmmmmmmmmmMmmmmmmmmmmer 14

..
Tijd sprong van 5 maanden,
In deze maanden begint amber op haar laatste lootjes te lopen en nick en roxanne gaan trouwen(volgend verhaal). Gwem begint al een beetje baby praatjes te krijgen.
Oo ja nick en selena zijn nu aardsvijanden en rox en nick wonen samen in e zelfde straat als waar joe en kevin wonen.










Amber pov. ‘wakker worden’ zeg je met een stem die op nick’s stem moet lijken. Je hoort alleen gekreun uit het bed komen ‘kom op rox je moet toch ooit trouwen of wil je niet meer’ ‘ja ik kom al’ zucht ze. ‘wat gaan we vandaag doen’ vraag je om te kijken of ze het nog weet. ‘trouwen’ zegt ze hyper, o my god dat kind is iedere minuut van de dag hyper denk je bij jezelf. ‘en hoe is het met de kleintjes’ ‘goed ze waren goed bezig vanacht met schoppen’ zegt je lachen ‘maar rox over 3 uur moet je bij de kerk zijn dus ik zou op….’ ‘3 uur’ zegt rox geschrokken. ‘ja, en de kapper is al hier hé’ zeg je er nog even bij maar het is al te laat want rox stormt naar beneden. Dan ga je ook maar naar beneden. Als je beneden komt zie je rox al met een kop koffie lachen met de kapper. Na een kwartiertje gaat ze naar boven douchen ‘en nu maar hopen dat Nick niet lang komt gelopen omdat hij gewoon even een wandelingetje maakt’ zeg je tegen de kapper. Na een kwartiertje gaat de bel. Je maakt de deur open en ziet joe staan ‘heb je geen sleutel ofzo’ vraag je. ‘wel maar ik wilde kijken hoe snel je was’ zegt hij plagend. ‘waar is gwen’ ‘die is thuis want ik heb tegen Nick gezegt dat hij maar alvast moest gaan oefenen’ zegt hij lachend terwijl hij je duwt. Als jullie de kamer binnen komen zie je dat ze al bezig zijn met rox die in haar onderjurk zit. ‘haaa joe wat doe jij hier’ vraagt ze geschrokken. ‘alleen even kijken’ ‘geen cameras?’ ’noppes’ zegt die scheinheilig. Ze knikt verdenkend ‘is het altijd zo veel werk om een vrouw klaar te maken’ vraagt joe bang. ‘alleen voor een trouwerij’ zeg je lachend. ‘dikke jij moet een beetje op letten wat je zegt anders gooi ik jou zo het zwembad’ zegt je geniepig. ‘ja, het is goed met jou en moet je wat drinken’. Joe knikt en jij loopt naar de keuken. Na een halfuurtje is zijn ze klaar met haar haren en make-up dus gaat ze haar jurk aan doen. ‘joe, voel’ zeg je terwijl je zijn hand op je buik legt.’niet schoppen hé kleintjes’ zegt hij op een schatige manier ‘maar ik ga, want ik laat de damens maar alleen’ zegt hij als hij je een kus op de wang geeft . ‘tot straks’ zeggen jullie allebij als je hem uit laat en je laat de kapper ook meteen even uit. Na een uurtje zijn jullie allebij helemaal klaar. En dan gaan jullie naar de kerk ‘zenuwen’ vraag je aan rox die in de auto. Ze knikt van ja’ je moet je nergens van aantrekke van van zenuwen’. Als jullie aan komen zien jullie dat er best veel mensen binnen.’meis ik praat denk ik niet meer zo veel met je dus veel plezier’ zeg je twerwijl je haar een knuffel. Als jullie klaar gaan staan doe je nog even een duim opsteken en dan begint het bekende muziekje te spelen……




De rest is voor morgen =^.^=

Reageer (4)

  • Elodroid

    Whahaha. Echt kei quite(cool)

    1 decennium geleden
  • Dazzled

    Supér ^^
    Ik heb het allemaal in één keer gelezen (A)

    Snél verder éh :Y)

    1 decennium geleden
  • coloredwords

    Ohh, maar dat is toch schattig. Ik denk echt dat Joe dat is, met een kleine baby.
    Snel Verder gaan héa :Y)

    1 decennium geleden
  • IOnlyLoveYou

    sta om 12u op é xD want tes dan al morgen héa xD
    SNEL VERDER

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen