nummmmmmmmmmMmmmmmmmmmmmer 12


papagaai! -_-"


de foto waar ik het over heb doet het niet goed dus moet je even hier kijken

http://dejonasbrothers.hyves.nl/album/24529132/JonasBrothers/PhlC3EoY/photos/431171507/0/WmLR/

HYPER en kijk kevin op de foto
Amber pov. Vandaag gaan kevin en ik naar de gyneceloog, vandaag gaan we ook kijken wat het word en of het gezond is. ‘Am gaan we’ vraagt kevin opgewonden. Je knikt en pakt nog even je ponsplaatje en gaat dan ook naar de auto. Onder weg liggen jullie konstand in een deuk want op de radio is zoon idiooten dj bezig met dingen wat niet op de radio horen!. Als jullie aankomen krijg je wel wat zenuwen ‘zenuwen’ vraagt kevin. Je knikt zenuwachtig en jullie lopen dan naar binnen. Als jullie bij de balie zijn geef je je ponsplaatje af ‘ mevrouw jonas, vandaag zou de afspraak meschien iets langer kunnen duren want meneer van vliet had iets op de vorige echo gezien en dat wil die eens beter bekijken maar u moet zich nu geen zorgen gaan maken had hij er nog extra bij gezegt’ zegt de mevrouw achter de Balie. Jullie knikken en lopen dan naar de wachtkamer. ‘ meneer en mevrouw jonas kom maar meteen mee’ zegt meneer van vliet. Jullie lopen naar binnen en gaan voor het burau zitten. ‘ zo heeft u nog last gahad van misselijkheid de laatste maand’ vraagt mvv(meneer van vliet). ’af en toe alleen niet echt de hele dag wat vorige maand wel zo was’ ‘mooi zo en heeft u al gekeken of u bent aangekomen?’ je knikt van nee en dan doet mvv een gebaar dat je je schoenen uit moet doen en op de weeschaal moet gaan staan. ‘zo zo mevrouw al 7 kilo bijgekomen in 3 maanden is flink wat, maar ga maar op de bank liggen’ zegt MVV terwijl hij wat opschrijft. Je legt je op de bank ‘zo mevrouw ik had vorige keer wat verdachts gezien op de vorige echo maar we gaan nu even kijken of het er nog is’. Hij smeert een goedje op je buik en doet gaat dan met dat ding erover heen ‘presies wat is dacht’ zegt hij. ‘zien jullie deze voetjes?’ zegt hij terwijl hij naar een paar voetjes wijst. ‘ja’ zeggen jullie allebij. ‘ nou dan mag ik u feliciteren met 1 dochter en 1 zoon’ je kijkt hem raar aan en dan kijk je naar kevin die net zoon raar gezicht heeft als jij. ‘dus word het een tweeling’ vraagt kevin dan ongelovig. ‘het ziet er naar uit van wel’ glimlacht meneer van vliet. Jij en kevin glimlachen naar elkaar ‘nou volgende maand gaan we ook even wat inwendige onderzoeken doen waneer schikt het u voor die afspraak’ ‘iedere dag is goed behalve de vrijdagen’ zeg je. ‘wat dacht u van donderdag 14 september om 15.00 uur’ vraagt hij terwijl hij in zijn agenda kijkt. Je knikt en krijgt een papiertje en jullie bedanken de dokter nog en lopen dan het kantoor uit. ‘oo wat ben ik blij’ schreeuwt kevin bijna uit terwijl hij je een kus geeft. ‘zullen we het vanavond aan de rest gaan zeggen dat ik zwanger ben’ zeg je. Kevin knikt ‘pizza?’ je knikt heel hyper. Als jullie terug naar huis rijden is die zelfde debiele dj nogsteeds op de radio. Kevin steekt de sleutel in het sleutelgat van de deur van zijn ouders ‘mam, pap, joe, rox, nick, gwen en frankie wij gaan vanavond met zijn alle uit eten’ schreeuwt kevin door het hele huis heen. Als rox naar benede komt kijkt ze je aan met een enne-hoe-was-de-afspraak-en-wat-word-het blik. Je trekt haar mee als je ziet dat kevin met zijn ouders en broers zit te praten ‘nou we zijn bij de dokter geweest en we zijn tot de conclusie gekomen dat het er 2 zijn maar ik ga niet zeggen wat het worden’ zeg je trots. Rox doet alleen een gebaar van 2, je knikt weer trots’ maar vanavond gaan we uiteten dus nog even mondje dicht hé’ ze knikt en jullie lopen dan terug naar de rest……

Reageer (3)

  • Relinquish

    twee poepmensjesxD

    1 decennium geleden
  • Elodroid

    Whahahaha 2 poepkanonnen xD

    1 decennium geleden
  • coloredwords

    Ohh, Sweet(H)
    Maar die foto werkt niet goed :S

    Snel Verder gaan héa :Y)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen