nummmmmmmmmmmer 29

.......

verzenden ^^


!
Joe pov. Jij en lies hebben vandaag besloten om eens langs je ouders te gaan. ‘kijk Nick en rox zijn er ook’ zegt lies als ze naar de auto van Nick wijst. Als jullie uit de auto stappen ’pak jij Gwen even’vraag je, lies knikt. Dan komt frankie meteen door de deur gerent ‘rox is zwanger’ roept hij blij. Je kijkt hem aan, ‘echt waar’ vraag je ongelovig. Frankie knikt. ‘nou dan gaan we maar naar binnen’ zegt lies. ‘en Nick wat heb je nou weer gedaan’ zeg je als jij en lies binnen komen. ‘tja, hij kon zich niet inhouden’ zegt rox blozend. ‘maar hoelang al’ vraagt lies als ze Gwen al aan Denise heeft gegeven. ‘3 maanden al’ zegt Nick. ‘dus eigelijk is het niet zo lang meer toch nog een halfjaar’ zegt lies. ‘dus mam en pap jullie worden voor de 3e keer opa en oma’ zeg je. ‘weten Kevin en amber het al’ vraagt Denise. Nick knikt van nee, ‘je zou het hem eigelijk wel moeten vertellen’ zegt Paul. Rox knikt ‘dat zouden we eigelijk ook wel eens moeten gaan doen’ zegt ze. ‘als we vanavond nou eens met zijn alle gaan uiteten’ stelt Denise voor. ‘ja, wat gaan we dan eten’ vraagt lies. ‘pizza ofzo’ stelt rox voor. Je ziet lies meteen heftig van ja knikken ‘iedereen mee eens’ vraagt Nick. Iedereen knikt dus het wordt pizza.

Lies pov. Straks gaan jullie uiteten met iedereen ook met Kevin en amber. ‘ik ga even douchen hé schatje’ zegt joe. Je knikt ‘misschien kom ik er dalijk nog wel bij’ zeg je als je hem een kus geeft. Na 5 minuutjes ga je ook douchen. Als je de badkamer binnen komt hoor je joe een beetje hard onder de douche zingen. Je doet heel voorzichtig je kleren uit en gaat bij hem staan. ‘ik weet dat je goed kan zingen maar nu is het eigenlijk niet zo fijn’ zeg je als je je handen om zijn buik slaat. Je voelt dat hij schrikt ‘lieve lies zou je me alsjeblieft niet meer willen laten schrikken’ zegt hij, je lacht ‘ben ik zo lelijk dan’ vraag je. ‘nee, helemaal niet’ zegt hij als hij zich om draait en tegen de douchewand aan drukt. ‘oe gaat meneer jonas de wilde uithangen’ zeg je nepbang. ‘denkt mevrouw dat ik nu al wild ben’ zegt hij als hij zijn lippen op de van jou drukt. Je gaat langzaam via zijn binnen been naar zijn deel en voelt eraan. Joe kijkt je vragend aan je weet wat hij denkt maar je zegt niks en toch knik je. Hij begint je steeds heftiger te zoenen en jij voelt weer aan zijn deel die al heel hard is. Dan tilt hij je op en duwt je tegen de wand aan, jij doet je benen om hem heen. Hij komt met een harde stoot in je, hij begint langzaam te stoten maar ze worden steeds harder en naar een paar minuten komt je klaar en niet veel later hij ook. Hij laat je zakken en je legt je hoofd op zijn borst….

Reageer (2)

  • Dazzled

    x'D
    Supér ^^
    Snel verder :Y)

    Loveit
    <3

    1 decennium geleden
  • coloredwords

    Tss. Bad me(N)
    in de douche:X
    Snél Verder gaan héa :Y):Y)
    Echt I LOVE Your Serie!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen