ik ga vandaag heel veel stukjes online zetten van ongeveer 250 woorden dat komt handiger uit met de personen als alle personen bij elkaar zijn komen er langere delen:)
xxx
p.s volg me op twitter @daanlover

Sara:
eindelijk na de middelbare wat had ik daar een zin in zeg ik was de bassisschool helemaal zat.
toen ik terug kwam van de vakantie zag ik een dikke envelop liggen met de naam van mijn nieuwe school.
ook zat er een klassenlijst in met een de naam en leeftijd van ieder kind.

Lisa veen 13 jaar ,bram van der steeg 12 jaar, Owen Playfair 13 jaar, kim groot 12 jaar, Nils kaller 13 jaar, sara Hoekstra 12 jaar, Rein van Duivenboden 12 jaar, tim leenstra 13 jaar, Kevin brand 13 jaar, en als laatste eva wielink 14 jaar.
nee he waarom moest er iemand in de klas zitten die als zo oud was damn die word de leider van de klas daar kan je op wachten.
ik besloot alle mensen op Facebook en Twitter op te zoeken.
toen ik bij Owen, Rein en Nils keek zag ik dat ze elkaar al kenden en aan hun gesprekken te zien ook erg goede vrienden waren.
maar dam wat hebben die veel volgers niet normaal.
wacht eens volgens mij heb ik ze wel eens op zapp gezien *denk* *denk*.
o ja het jsf daar zijn ze van omg dit is niet gezond ik kom gewoon bij een 3/4 band in de klas.
echt jammer dat Daan niet ook bij mij in de klas komt die vond ik stiekem het leukst maarja misschien zijn Owen, Rein en Nils ook wel aardig.
als ze maar niet gaan denken dat ze geweldig zijn omdat ze in een band zitten.
de andere meiden leken me niet zo aardig op Lisa na dan die zag er vrolijk en spontaan uit.

snel pakte ik mijn fiets en ging richting school me moeder vroeg nog of het niet wat te vroeg was.
maar ik wou er zeker van zijn dat ik niet te laat kwam, maar al snel bleek toen ik het fietspad op fietste dat ik idd veel te vroeg was er waren kleine groepjes van waarschijnlijk ook allemaal eerstejaars over het schoolplein verdeelt.
opeens zag ik een meisje op het schoolplein staan ze leek best veel op Lisa ik besloot een praatje met haar te gaan maken, om er achter te komen of ze echt zo aardig is als ze leek.

Reageer (2)


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen