Volg me alsjeblieft op twitter @daanlover ik volg je sws terug

Rein:
Echt tof dat we bij elkaar op school zitten zeg ik tegen Owen en Nils.
Sinds een jaar zitten we samen met nog een jongen die in Goor woont in een band Mainstreet.
Wij wonen best dicht bij elkaar Eindhoven Waalre en Amsterdam we hebben een school tussen deze 3 plaatsen gekozen zodat we allemaal een klein stukje moet reizen met de trein of bus.
Meestal komt mijn trein langs Eindhoven en dan reis ik het laatste half uur met Owen.
Nils moet ongeveer een kwartier met de bus hij woont namelijk precies aan de goede kant van Amsterdam.
Samen lopen we vanaf het station naar school dat is ongeveer 10 minuutjes
.
Owen:
Ja echt super dat het van onze ouders mocht.
Het voorstel was eigenlijk als grap begonnen Rein en ik waren aan het logeren bij Nils en toen hadden we het over de nieuwe school.
We moesten tenslotte naar de middelbare dus ja dan moet je toch echt een school kiezen.
We waren aan het fantaseren over dat we samen op school zitten en dat we dan dikke lol hadden elke dag.
Voor grap vroegen we het aan onze ouders en die hadden na lang over leg in gestemt.
Wat waren wij blij zeg alleen dat Daan niet mocht maarja dat is ook niet zo gek want dan zou die elke morgen 3 uur moeten reizen.
En dat wil je echt niet dan moet je om half 6 in de trein zitten ik werd al chagrijnig van 8 uur in de trein zitten.
Langzaam kwam het grote school gebouw al in zicht.
Ik kreeg al zin in de nieuwe school nieuwe mensen en leraren,
Het werd super dat wist ik zeker.

Reageer (1)

  • MS123456

    Aaaaawh leuk snel verder xxx

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen