Sorry meneer zegt Daan we zullen vanaf nu goed opletten.
Okee dan is het goed zegt meneer.
Dan kunnen we nu verder met mentor uur hebben jullie nog vragen over leraren of opmerkeningen.
Een jongen in de hoek steekt zijn hand op.
Ja wat is er Timo?
Nou de leraar van economie geeft nog al verl huiswerk kunt u misschien met hem overleggen of we minder kunnen krijgen.
Dankje Timo ik zal kijken wat ik kan doen maar beloof niks.
Dank u wel meneer.
Nog iemand anders wat te melden.
Daan steekt zijn hand op.
Wat is er Daan nou euhm moeten we geen klassenlijst krijgen met adres en nummers enzo.
O ja dankje Daan dat moet in der daad willen jullie hier je gegevens opschrijven dan print ik hem, en dan kan zal ik hem onder wiskunde aan jullie geven.
De hele klas vult de gegevens in.
Ik verluisterd aan Daan waarom die zo graag de klassenlijst wilt.
Hij antwoord dan heb ik het adres van Fien.
O wat een slim idee van je verluister ik na Daan maar waarom vraag je dat niet gewoon jullie zijn toch vrienden.
Ja dat wil ik wel maar ben bang dat ze er meer achter denkt snap je.
Ik knik maar zit er niet meer achter dan?
Als ik richting Daan kijk zie ik dat die. Rood is snel zeg ik er achter aan laat maar heb al genoeg gezien haha.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen