Foto bij 018.

Dus je moet de krijtjes laten smelten, dit zou ik met een lucifer van onder doen (dus onder het viguurding) en met een föhn van boven. x

Zo. Dit was alles wat ik vooruit heb geschreven. Dit was het. Ik kan het niet meer. Eerst mijn problemen oplossen. Ik weet niet hoelang het gaat duren, dagen, weken, maanden, jaren... Ik kan nu gewoon niet verder. Het spijt me. Ik snap het als jullie je abo verwijderen, het is volkomen logisch. Ik wou dat ik nu verder kon, maar er zijn te veel andere dingen. Weet dat ik dit mijn tranen in mijn ogen schrijf, omdat ik nog geen afscheid wou nemen, maar het kan niet anders. Ik hou van jullie.
TrueNialler

Reageer (20)

  • iikitsune

    Ik hou mijn abo!! Ik wens je veel succes met alles en ik hoop dat alles goed komt! STAY STRONG (H)
    .xxhug

    1 decennium geleden
  • HORANHORAN

    ik hou mijn abo sws !
    veel sterkte en doe voorzichtig alsjeblieft !

    je kan ook altijd met mij praten want ik heb ook behoorlijk veel mee gemaakt en dus ik kan je best helpen als je wilt.
    ik geloof in je !
    xx (H0

    1 decennium geleden
  • JemCarstairs

    Mijn abo blijft! En die hartjes ga ik maken, gewoon om jou succes te wensen met je problemen, dat je ze maar snel mag oplossen. Ik hoop dat het geen jaren duurt en dat je snel weer verder kunt...
    en dit is geen afscheid, dit is een tijdelijk tot ziens.
    En ook al ken ik je niet echt, je moet wel weten dat ik van je hou (H)
    XX

    1 decennium geleden
  • duivenkiller

    mijn Abo blijft ook! en voor mij telt ook (ookal ken je me niet) als je het erover wilt hebben, stuur maar een pb...

    1 decennium geleden
  • MOTORMUIS

    Oei, wat is er?? Stuur maar een pb als je dat wilt!! Is het iets met vriendschap of school? Of erger? Sorry als je er niet (met mij) over wilt praten, maar ik wil je heel graag helpen! Al is het maar gwn door te luisteren Of er met je over te praten, maakt niet uit wat!
    Mijn abo zal ik NOOIT verwijderen!!! xxx (H)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen