Foto bij Chapter Three

Sorry dat ik zo lang niet heb geschreven maar mijn cijfers zijn niet zo 'goed' (:
ik ga nu ook vooruit schrijven zodat jullie toch meer hoofdstukjes krijgen..

xx Enjoyy

Ik laat mijn ogen over Brooke's mobiel glijden en voel de tranen opkomen.

Hallo Brooke,

Ik vraag u om vanmiddag om 4 uur naar het politie bureau te komen.
Wij hebben iets te mededelen over uw ouders.
Meneer en mevrouw Wood.
Als u eerder kan komen zou dat fijn zijn.

Met Vriendelijke Groet,
Truus van der Steen.


Haar vader heeft een tijdje in de problemen gezeten en kwam in de cel terecht.
Laten we hopen dat het nu iets anders is.
"Gaat het Brooke?" ik leg mijn arm om haar heen en trek haar in een knuffel.
"Gaan we nu al of wachten we nog even?"
"Nu.." zegt Brooke snikkend.
Ik hoor dat het stil is geworden, ik kijk op en zie vijf ogen op ons gericht.
"Louis, kun je even langs het politie bureau?" vraag ik aan Louis die als enige niet kijkt.
"Ja, is goed."
Vijf ogen kijken mij vragend aan.
"Brooke?" Ze knikt en ik geef haar mobiel aan Venice die ook tranen in haar ogen krijgt.
Venice weet het ook, de andere niet, best logisch omdat we ze nog maar net kennen.
Venice geeft Brooke's IPhone aan Niall die hem met trillende handen doorgeeft aan Zayn.
Zayn kijkt me vragend aan maar ik gebaar dat ik het nog vertel.
"Moet ik meegaan of iemand anders?" vraag ik aan Brooke.
"Venice mag ook." ik veeg een traan weg die op haar wang naar beneden liep.
"Venice? Ga jij?" Vraag ik aan Venice die knikt, ze begrijpt dat ik het dan aan de andere kan vertellen over Brooke's ouders.
"We zijn er." zegt Louis.
Ik druk een kus op de wang van Brooke en geef haar een bemoedigend knikje, dankbaar kijkt ze mij aan.
Ik kijk ze na tot ze de deur van het politiebureau inlopen.
Ik hoor de deur opengaan en voel dat er iemand naast mij komt zitten.
Ik kijkt opzij en kijk in Harry's ogen.
De deur naast mij gaat ook open en ik schuif op waardoor Liam aan de andere kant naast mij kan komen zitten.
Onhandig trekt hij me in een knuffel en we rijden weg.

Reageer (1)

  • Esjuhxoxo

    woow!!! goed stukje!!! <33

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen